stepper

1. Data: 2006-07-23 09:18:06

Temat: stepper
Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani,

w związku z zamiarem poprawy kondycji (nie koniecznie schudnięcia, bo mam
lekką niedowagę), a ponieważ prawie cały dzień spędzam w biurze, aż kości,
mięśnie i stawy bolą z powodu braku ruchu.... postanowiłam sprawić sobie
stepper :) urzadzenie małe, fajne a ja wyjątkowo lubie na nim cwiczyc,
ladnie ksztaltuje nogi, uda, posladki a nawet lekko brzuch :)
obecnie na rynku jest cała masa stepperów - na co powinnam zwrócić uwage
kupując, czym się sugerowac, jakie funcje sa przydatne, moze jakaś konkretna
marka? Pytam, bo nie chcialabym kupic na chybił - trafił, tym bardziej, ze
moge na to przeznaczyć znaczną sumę i zależy mi na jakości a nie niskiej
cenie :)

Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.

--
__
pozdrawiam,

2. Data: 2006-07-23 10:16:51

Temat: Re: stepper
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna pisze:

> [...]
> moge na to przeznaczyć znaczną sumę i zależy mi na jakości a nie niskiej

Wiec szukaj takiego, ktory nie wydaje dzwiekow podczas pracy ;) Potrafia
byc naprawde wkurzajace. Jesli masz miejsce w mieszkaniu, to kup taki z
kolumna i uchwytem dla rak - depta sie bardziej stabilnie. Z drugiej
strony taki bez kolumny umozliwia dodatkowo np. wykorzystanie gum do
cwiczen ramion. Kiedys kupilem tanie (jakies 160 zl) badziewie, dostepne
w hipermarketach i sklepach typu "Go Sport" - bez kolumny, z silownikami
pod kazdym z pedalow (?), ktore pracowaly wylacznie w pionie. Rozlecial
sie w niecaly rok (puscily spawy w ramie), a jeden z silownikow
nieprzyjemnie jeczal podczas cwiczen. Teraz mamy cos takiego:
http://www.hipermarket.pl/go/_info/?id=2379

Pracuje rownoczesnie w pionie i w plaszczyznie poziomej, wymuszajac
rotacje tulowia. Mnie to odpowiada. No i ma wspomniane wyzej gumy :)
Unikaj w kazdym razie stepperow z linka na krazku - podobno bardzo
szybko przeciera sie z zrywa.

3. Data: 2006-07-23 11:03:10

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e9vi8p$kbd$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> rotacje tulowia. Mnie to odpowiada. No i ma wspomniane wyzej gumy :)
> Unikaj w kazdym razie stepperow z linka na krazku - podobno bardzo

;) własnie taki z mozliwoscia robienia ruchów sketnych mam na oku :) bardzo
dziękuje za informacje :)

__

4. Data: 2006-07-23 11:39:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):
> [...]
> rotacje tulowia. Mnie to odpowiada. No i ma wspomniane wyzej gumy :)
> Unikaj w kazdym razie stepperow z linka na krazku - podobno bardzo

Sluchaj, a jest taki patent,co To się macha łapskami i nogami przebiera.
Widziałam, to ustrojstwo na Magdzie M ( serial)i za cholere nie wiem jak
to, to sie zwie.A, ten Orbiter, cos tak, to moze to?Nie mogę wygooglac;-(
--

Gosia

5. Data: 2006-07-23 11:50:18

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> [...]
> to, to sie zwie.A, ten Orbiter, cos tak, to moze to?Nie mogę wygooglac;-(

Juz wiem, ale pytanie, co bardziej skuteczne?

--

Gosia

6. Data: 2006-07-23 12:15:43

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> [...]
> to, to sie zwie.A, ten Orbiter, cos tak, to moze to?Nie mogę wygooglac;-(

Orbitrek :)

7. Data: 2006-07-23 12:24:54

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Juz wiem, ale pytanie, co bardziej skuteczne?

Zalezy pewnie na co :) Specjalista od cwiczen ze mne zaden, ale na
zdrowy rozum: im intensywniej sie ruszasz i im wiecej miesni uczestniczy
w cwiczeniach, tym wiecej tlenu, a wiec i energii, spalisz. Wiec taki
orbitrek bedzie lepszy od zwyklego steppera w przypadku "aerobow".

8. Data: 2006-07-23 12:25:29

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Orbitrek :)

O, o własnie;-)Znalazłam nawet na tej Twojej stronie;-)

--

Gosia

9. Data: 2006-07-23 15:55:12

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

temat dotyczył STEPPERA, a Ty mi tu wyjechałaś z orbitrekiem. I wiecej nic
sie przez ciebie nie dowiem!
chcesz pogadac o orbitrek'u wyslij sobie post. i tyle...
co za ludzie...
__

10. Data: 2006-07-23 16:33:40

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> temat dotyczył STEPPERA, a Ty mi tu wyjechałaś z orbitrekiem. I wiecej nic
> sie przez ciebie nie dowiem!
> chcesz pogadac o orbitrek'u wyslij sobie post. i tyle...
> co za ludzie...

Niekompatybilna, daj sobie na luz.Ktos bedzie miał cos do powiedzenia,
to ci powie. Zreszta Maricn juz chyba napisał, esej chcesz czy co;->?

--

Gosia

(non)sens diety MM
Jeszcze raz komentarz do filmu o diecie Atkinsa, moze sie pojawi
Re: Dieta Atkinsa cz. 2
Dieta Atkinsa cz. 2
Mam pytanie do zwolennikow niskoweglowodanowych diet?