stukanie w rurach

1. Data: 2003-09-09 10:17:37

Temat: Re: stukanie w rurach
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"huck" <d...@d...com.pl> wrote in message
news:bjk61k$1iq2$1@news2.ipartners.pl...
> stuka fala uderzeniowa w skrajnych wypadkach rozwala cała instalacje
> wyrywajac baterie ze scian
> stuka poniewaz wzbudza sie grzybek zaworu i drga [rawdopodobnie]
> zle obliczono przekroje rur, najczescie pomaga wymiana zaworu [kranu
> na inny] ale ciezko zmusic do tego sasiada

Ha - no właśnie. Ja to i tak zgłoszę jako wadę kupionego mieszkania. Tylko
jak walczyć z developerem bo będzie zapewne próbował przewalić całą winę na
sąsiada. I najgorsze, że brak mi wiedzy by określić czy słusznie czy nie.
Może jakiegoś hydraulika wezwać na ekspertyzę?

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-09-09 16:05:37

Od: Rumax <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ha - no wła?nie. Ja to i tak zgłoszę jako wadę kupionego mieszkania. Tylko
>jak walczyć z developerem bo będzie zapewne próbował przewalić cał? winę na
>s?siada. I najgorsze, że brak mi wiedzy by okre?lić czy słusznie czy nie.
>Może jakiego? hydraulika wezwać na ekspertyzę?

Sasiadowi zapewne tez stuka i przeszkadza i moze nie wie co to jest.?
Moim zdaniem pogadac po prostu z sasiadem/sasiadami i poszukac zaworu
ktory stuka (przez testowe odkrecanie kurkow).
Wezwac hydraulika, dopytac sie, wymienic zawor i po krzyku :)
Najrozsadniej jak za hydraulika zaplaci wlasciciel zaworu oczywiscie:)

Pozdrawiam,
--Rumax--

1. Data: 2003-09-14 18:22:58

Od: "" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja w instrukcji do bateri wannowej Grohe znalazłem informację, że w rurę
włączyć coś - przerywacz(?) (z angielska interrupter). Z rysunków wygłądało, że
jest to raptem kawałek miękkiej rury. Ewidentnie, żeby nie przenosił się hałas.
Szkoda, że te normy nie obowiązują u nas...
RP

panele drewniane
meble kuchenne
beton komórkowy jako gruz
Zmywarka do zabudowy - da sie odliczyć ?
cofający się zapach ze zlewozmywaka