suchość w gardle

1. Data: 2004-02-10 14:21:49

Temat: suchość w gardle
Od: "kollotti" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to juz jest nie do wytrzymania 24h na dobe odczuwam niezaspokojona suchość
w gardle Picie Płynów nie pomaga!prosze poradźcie mi coś

kollotti

2. Data: 2004-02-10 14:35:04

Temat: Re: suchość w gardle
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to juz jest nie do wytrzymania 24h na dobe odczuwam niezaspokojona
> suchość w gardle Picie Płynów nie pomaga!prosze poradźcie mi coś

Ja mam cos podobnego, ale najczesciej mam sahare w gardle z rana, suszy mnie ze
hoho. A co do Ciebie to...moze masz suche powietrze w pomieszczeniu w ktorym
przebywasz najczesciej. Rzuc recznik (mokry) na kaloryfer, albo zalatw sobie
nawilzacz moze pomoze

3. Data: 2004-02-10 14:54:12

Od: "kollotti" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:

> [...]
ktorym
> przebywasz najczesciej. Rzuc recznik (mokry) na kaloryfer, albo zalatw

zrobione, oby pomogło

4. Data: 2004-02-10 16:45:39

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobione, oby pomogło

Recznik?

5. Data: 2004-02-11 09:45:43

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kollotti" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> to juz jest nie do wytrzymania 24h na dobe odczuwam niezaspokojona suchość
> w gardle Picie Płynów nie pomaga!prosze poradźcie mi coś
>
> kollotti

Witaj.
Miewam podobną dolegliwość i moja laryngolog
poradziła mi spray nawilżający śluzówkę gardła -Tonimer.
Może nie pomaga na długo ale na pewno przynosi ulgę.
Pozdrawiam, Gocha.

ja już nic nie wiem - DŁUGIE :-/
Jak zrobić badania na miażdżyc
poszukiwany ginekolog