suszyć? nie suszyć? wredne Herpes simplex

11. Data: 2008-03-21 01:10:54

Temat: Re: suszyć? nie suszyć? wredne Herpes simplex
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo Antivir, substancja czynna ta sama i chyba w tym samym stężeniu,
> a w Polsce jest tańszy od Zoviraxu :)
> Jak dla mnie, ani jedno, ani drugie nie działa wystarczająco dobrze -

bo nie dziala. Nie wiem po co to jeszcze na rynku jest, skoro kliniczne
badania pokazaly ze dzialanie ma przyzerowe. Przy nawrotach, szczegolnie
uciazliwych i ciezkich poleca sie dosutne przeleczenie pacjenta, 3-4 dni
Zovirax doustnie. Wazne zeby nie przeniesc do oka, bo nadzerka na oku moze
okazac sie wredna, i mozna powiklac sobie w postaci slepoty.

12. Data: 2008-03-23 18:36:36

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Mar 2008 02:10:54 +0100, Iwon(K)a napisał(a):

> bo nie dziala. Nie wiem po co to jeszcze na rynku jest, skoro kliniczne
> badania pokazaly ze dzialanie ma przyzerowe. Przy nawrotach, szczegolnie
> uciazliwych i ciezkich poleca sie dosutne przeleczenie pajenta

Ale co, smaruje się te sutki, czy jak?
;-PPP

Biustonosze Gaia
Siwe włosy :(