swieza melisa - co z nia zrobic?

1. Data: 2001-05-12 11:12:14

Temat: swieza melisa - co z nia zrobic?
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam caly peczek swiezej melisy - macie jakis pomysl co z nia zrobic?

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-05-12 11:25:09

Temat: Re: swieza melisa - co z nia zrobic?
Od: "Mider" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodawac do herbaty razem z mieta i cytryna

Mider
http://www.kuchniaonline.pl

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w
wiadomości news:3afd1944@news.vogel.pl...

1. Data: 2001-05-12 11:33:54

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> mam caly peczek swiezej melisy - macie jakis pomysl co z nia zrobic?
>
> --
> Rena

swietna jako dodatek do sauatek
poza tym mozna z niej zrobic herbatkie, ale to chyba po wysuszeniu
i swietne jako dekoracja, nawet do tortu truskawkowego:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-05-12 11:38:48

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-05-12 13:03:05

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

o kurcze - dzieki za tyle pomyslow!!!

a sluchaj, czy solan i feta to to samo? a jesli nie, to mozna zastapic?

1. Data: 2001-05-12 13:33:23

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora