szkolka braci Debskich

1. Data: 2004-09-11 16:59:26

Temat: szkolka braci Debskich
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejechalam w tym tygodniu spory kawalek woj.lubelskiego odwiedzajac wszystkie
szkolki i centra ogrodnicze na trasie. Zaopatrzenie w wiekszosci z nich podobne,
masa roznych iglakow, jest w czym wybierac, ceny.... np. sosna Fastigiata,
swierki Inversa, Acrocona itp. raczej powyzej 100 zl. Sa i takie po kilkaset zl.
Naprawde ogromne wrazenie zrobila na mnie szkolka braci Debskich, klientom
udostepniono powierzchnie ok. 2-3 ha zastawiona skrzynkami z roslinami.
Zaopatrzenie powalajace, fachowa i mila obsluga i ta obfitosc wszystkiego.
Np 5 odmian brunnery, Astremisia Aureovariegata, Salvia argentea, rozne trawy,
iglaki i lisciaki. Polecam ta szkolke.
Wiadomosc dla Tadzia i innych bambusiarzy: W Florexpolu widzialam Phyllostachys
aurea w 10-litrowym kuble. Maja 2 sztuki, wysokosc okolo 165 cm, cena 95 zl.
Pozdrawiam Krystyna

2. Data: 2004-09-11 19:09:46

Temat: Re: szkolka braci Debskich
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Np 5 odmian brunnery, Astremisia Aureovariegata, Salvia argentea, rozne

Jakie odmiany brunnerek, pamietasz? :)
Czy ta Artemisia to A. vulgaris 'Oriental Limelight', a może inna?

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-09-12 15:22:38

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie odmiany brunnerek, pamietasz? :)

Nie mieli oznaczonych odmian. Zapamietalam calkiem zielona, zielona w biale,
drobne i slabo zaznaczone plamki, liscie bialo-zolto obrzezone, liscie
srebrzyste i cos jeszcze. Ta o lisciach srebrzystych, sadzonka dosc duza w 1-
litrowej donicy kosztowala 35 zl - nie kupilam.

> Czy ta Artemisia to A. vulgaris 'Oriental Limelight', a może inna?

Oznaczona byla jako Artemisia Aureovariegata, ale nie moge tego
znalezc.Obejrzlam ta ktora podalas i wyglada ze to jest to. Kupilam ja, jest
sliczna.

4. Data: 2004-09-12 16:41:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oznaczona byla jako Artemisia Aureovariegata, ale nie moge tego
> znalezc.Obejrzlam ta ktora podalas i wyglada ze to jest to. Kupilam ja,
jest
> sliczna.

Ah, mieć taką brunnerkową grządkę mi się marzy :-)))

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-09-12 16:58:40

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Ah, mieć taką brunnerkową grządkę mi się marzy :-)))

Mnie tez :-), odmiany brunnery sa coraz czesciej spotykane, wiec i ceny beda
spadaly. Kupilam tam sporo roslin, nie wystarczylo na wszystko.

Pozdrawiam Krystyna

6. Data: 2004-09-12 16:59:18

Od: " " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkółkę Braci Dębskich w Młynkach k/Kurowa obok zakładu Lucjana Kurowskiego
, uważam za najlepsze w regionie. Bardzo bogaty wybór oraz dobra jakość
materiału. Odwiedzam ich regularnie co roku wiosną i jesienią .
Oba zakłady maja swoej strony internetowe, moze tam znajdziesz informacje na
temat poszukiwanej odmiany.
http://www.braciadebscy.com.pl/
Pozdrawiam.Halszka

7. Data: 2004-09-12 19:15:50

Od: "\"Hadżi\" Sylwester Murat" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> Szkółkę Braci Dębskich w Młynkach k/Kurowa obok zakładu Lucjana
Kurowskiego

Szkółka braci Dębskich w Młynkach k/Końskowoli a zakład Lucjana Kurowskiego
w Końskowoli
a raczej Witowicach.

Pozdrawiam

"Hadżi"

8. Data: 2004-09-15 18:28:17

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> trawy,
>
> Jakie odmiany brunnerek, pamietasz? :)
> Czy ta Artemisia to A. vulgaris 'Oriental Limelight', a może inna?

Pozwolę sobie dopowiedzieć, bo też tam byłam.
Brunnera macrophylla 'Langtrees', B.m. 'Jack Frost' oraz zwyczajna zielona i
z kremowym brzegiem.
Było floksy wiechowate białoobrzeżone i różowoobrzeżone (nazw odmianowych
nie widziałam). Ponadto Filipendula ulmaria 'Variegata', Polemonium 'Brise
d'Anjou' ,
malutkie paprocie i faktycznie śliczne bylice.
Mnie się ponadto bardzo podobała sosna zwana "oko smoka" (?) z żółtymi
plamami na igłach oraz wiązy o biało smugowanych liściach (nie zapisałam
dokładnej nazwy).
Jakieś bambusy w donicach widziałam też w Puławach.

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2004-09-15 18:37:14

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg
(...)
> Mnie się ponadto bardzo podobała sosna zwana "oko smoka" (?) z żółtymi
> plamami na igłach (...)
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Pinus densiflora 'Oculus Draconis'
Ładna jak jest mała, później się wyradza..
:-) Bogusław

10. Data: 2004-09-15 18:44:37

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNGEGHCCAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Pinus densiflora 'Oculus Draconis'
> Ładna jak jest mała, później się wyradza..

Szkoda, bo ślicznie wyglądała.

Z pozdrowieniami, Maria

Psi ząb (Erythonium Pagoda)
odchwaszczanie