odchwaszczanie

1. Data: 2004-09-11 07:29:47

Temat: odchwaszczanie
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi prosze czym odchwaścić glebe nim posieje sie trawę? Próbowałam
randapem, ale mam taka jedna odporną roślinke, której ten specyfik nie
bierze:( może ktos zna inny, wszechstronniejszy środek

2. Data: 2004-09-11 09:41:42

Temat: Re: odchwaszczanie
Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.09.2004, o godzinie 09.29.47, na pl.rec.ogrody, Monika Zalewska
napisał(a):

> Powiedzcie mi prosze czym odchwaścić glebe nim posieje sie trawę? Próbowałam
> randapem, ale mam taka jedna odporną roślinke, której ten specyfik nie
> bierze:( może ktos zna inny, wszechstronniejszy środek

Dobrze, że tylko jedna jest taka oporna. Najbardziej wszechstronny i
najlepiej dostępny jest ten środek ręczny (niestety) :))))

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

3. Data: 2004-09-11 09:51:23

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ręczne?:))) no dobrze, ręcznie odchwaszczałam kopiąc, przesiewałam siemie
niemalże sitkiem:) ale najmniejszy pozostawiony korzonek pozostawiony w
ziemi powoduje odrastanie i rozkrzewianie sie tej rosliny. A miejsce, które
chce odchwascic do ściezka, która wyłozyłam kamieniami i teraz ... co ja mam
teraz zrobić jak miedzy tymi "kocimi łebkami" wyrasta takie diabelstwo

4. Data: 2004-09-11 10:09:56

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.09.2004, o godzinie 11.51.23, na pl.rec.ogrody, Monika Zalewska
napisał(a):

> [...]
> teraz zrobić jak miedzy tymi "kocimi łebkami" wyrasta takie diabelstwo

O jej! Sytuacja nie wygląda najlepiej. Słyszałam od jednej pani taki dziwny
sposób. Jeśli to ścieżka, to może się udać, ale podkreślam ten sposób jest
dziwny. Mianowicie mocno wysypać nawozem. Tylko uważaj - syp tam, gdzie ta
roślinka i nie dalej. Zlej wodą i roślinka powinna zdechnąć na zawsze. Dla
mnie ten sposób trochę ryzykowny, ze względu na trawnik obok ścieżki. Tej
pani pomogło.

5. Data: 2004-09-11 10:44:15

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i to jest sposób:)))) bardzo dziekuje. U mnie sie uda (powinno) trawnik
daleko

6. Data: 2004-09-11 11:39:30

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zalewska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> no i to jest sposób:)))) bardzo dziekuje. U mnie sie uda (powinno) trawnik
> daleko

Fajnie romawiacie.....:))))
To tak jaby lekarzowi powiedzieć jestem chora niech mi Pan coś przepisze,
ale co mi jest i na co...to go nie interesuje i wypisuje receptę :))
Napisz jaki to chwast, jak wygląda chociaż...

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-09-11 12:02:23

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozmnaża sie z kłączy. Jak wygląda ...hmmm. Jest niewysoki 20 moze 30 cm .
Liscie ma takie jakby trójpalczaste. Wyglada jak roslina ogrodowa. Byc może
nawet kiedys była to roslina ogrodowa. Widziałam taka podobna w sklepie jako
okrywowa. Kwitła troche jak rabarbar tylko kiscie kwiatów różowe i duzo
mniejsze. Co ja moge więcej powiedziec? Najgorsze jest to, ze nawet
zapytałam w sklepie o nazwę tej rosliny, ale zapomniałam na śmierć

8. Data: 2004-09-11 12:07:12

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o cos znalazłam na www.ciekawe-rosliny u mnie jest duzo mniejsze i nie
kwitło od dawna ale wygląda prawie tak samo Parzydło lesne pod takim hasłem
jest pokazane

9. Data: 2004-09-11 12:09:55

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i tak jak pisza a ja nie wiedziałam jak nazwać ... zdrewniałe korzenie toto
ma

10. Data: 2004-09-11 14:11:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zalewska" <m...@w...pl> wrote in message
> Powiedzcie mi prosze czym odchwaścić glebe nim posieje sie trawę? Próbowałam
> randapem, ale mam taka jedna odporną roślinke, której ten specyfik nie
> bierze:( może ktos zna inny, wszechstronniejszy środek

Lopata.

Pozdrowienia,
Michal

--