Psi ząb (Erythonium Pagoda)

1. Data: 2004-09-11 09:22:20

Temat: Psi ząb (Erythonium Pagoda)
Od: "MIKI TK" <m...@p...ITEGOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupiłem sobie właśnie takie coś (nazwa w temacie)
ale na opakowaniu brak wskazuwek na temat uprawy.
Składa się to z dwóch kawałków przypominających trochę cebulki trochę
kłącza.
Proszę o wskazówki
Pozdrawiam
MIKI TK

2. Data: 2004-09-11 09:59:47

Temat: Re: Psi ząb (Erythonium Pagoda)
Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Erythronium - mały błąd :)))) Ja na nią wołam ogrodowy storczyk. :))))
Roślina wymaga gleby próchniczej i stanowiska częściowo ocienionego.
Konieczna jest przepuszczalna, ale wilgotna ziemia ogrodowa. Liście
pojawiają sie w marcu, kwiaty w kwietniu.
Po posadzeniu najlepiej ich nie ruszać bo tego nie lubią. Termin sadzenia
sierpień - październik. Głębokość sadzenia około 10 cm. Rozstawa 15 cm.

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

3. Data: 2004-09-11 10:33:43

Od: "MIKI TK" <m...@p...ITEGOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie Dzięki za informacje
Pozdrawiam
MIKI TK

4. Data: 2004-09-11 11:04:06

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freesia" <F...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Po posadzeniu najlepiej ich nie ruszać bo tego nie lubią. Termin sadzenia
> sierpień - październik. Głębokość sadzenia około 10 cm. Rozstawa 15 cm.

Polecono mi aby cebulkę troszeczkę posadzić pod kątem półleżąc. Zrobiłam tak
i pięknie kwitły.

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2004-09-11 14:29:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message news:chuij2$ahh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Polecono mi aby cebulkę troszeczkę posadzić pod kątem półleżąc.

Dobry pomysl. W pozycji pollezacej musi sie sadzic znacznie wygodniej
niz np. w kucki :-)))

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-09-12 20:03:43

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:sZD0d.6726$787.3184@fe2.columbus.rr.com...

> Dobry pomysl. W pozycji pollezacej musi sie sadzic znacznie wygodniej
> niz np. w kucki :-)))

Może i wygodniej , każda pozycja dobra, byle by roślinkę dobrze posadzić.

Pozdrawiam półleżąc ,
TeresaR

odchwaszczanie
Wielkość winnicy