tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2003-06-13 21:13:20

Temat: tabletki antykoncepcyjne
Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja dziewczyna od kilku miesięcy bierze tabletki antykoncepcyjne Harmonet.
Od ostatnich około 2 miesięcy zaczeły doskwierać jej bóle w pochwie podczas
stosunku.
Twierdzi że czuje pieczenie. Bardzo mało wydziela się jej również
naturalnego nawilżenia ale nawet stosowanie olejków dziecięcych nic nie
pomaga.
Czy takie bolesne stosunki mogą być wywoływane przez tabletki
antykoncepcyjne ?

Pozdrawiam
PX

2. Data: 2003-06-13 23:35:16

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomaga.
> Czy takie bolesne stosunki mogą być wywoływane przez tabletki

Olejki dzieciece nie sa najlepszym rozwiazaniem...
polecam nawilzajace zele intymne np. Intimel albo TopGel (tylko bez
podejrzen o kryptoreklame)
a stosowanie tabletek moze powdowac czasem taki efekt suchosci w pochwie...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2003-06-14 07:27:47

Od: "gagatka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomaga.
> Czy takie bolesne stosunki mogą być wywoływane przez tabletki

Witam ;-) ja również miałam problemy po Harmonecie i skończyły się gdy
zmieniłam tabletki antykoncepcyjne (w moim przypadku to Cilest, z którego do
dzisiaj jestem zadowolona).
Koniecznie udajcie się do ginekologa aby zmienić tabletki i problemy powinny
zginąć. ;-))))

Pzdr
--
e-mail: g...@w...pl
gg: 2054851

4. Data: 2003-06-14 12:51:27

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> dzisiaj jestem zadowolona).
> Koniecznie udajcie się do ginekologa aby zmienić tabletki i problemy

Dzięki za odpowiedz. Do ginekologa oczywiście pójdzie i mam nadzieje że
zmieni
jej tabletki na jakieś lepsze. Dziwi mnie tylko ogólna dobra opinja o
Harmonecie
który jest 3 generacji i ponoć zawiera małą ilość hormonów.
Cilest jest 2 generacji... czy oby nie jest bardziej szkodliwy dla organizmu
?

--
Pozdrawia:
PhoeniX

5. Data: 2003-06-15 10:12:35

Od: Sociu <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze powinna jak najszybciej zgłosic sie do lekarza....

--
Sociu

6. Data: 2003-06-15 21:01:43

Od: Stefan <s...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

PhoeniX napisal(a):

> [...]
> który jest 3 generacji i ponoć zawiera małą ilość hormonów.
> Cilest jest 2 generacji... czy oby nie jest bardziej szkodliwy dla

o ile mi jest wiadomo, cilest jest preparatem trzeciej generacji, nie
mam tej pewnosci natomiast co do harmonetu...
natomiast jesli chodzi o oglna dobra opinie o harmonecie, coz, nie ma
ogolnej dobrej opinii, to tak, jakbys uogolnial wszystkie kobiety... w
100% zalezy to od predyspozycji pacjentki... moja dziewczyna np. lyka
stediril (2 generacja, refundowany, o ile pamietam 2,90 za opakowanie)

Stefan

medyczne sposoby wywołania porodu
ortodonta: staly czy ruchomy aparat?
skierowanie do specjalisty