medyczne sposoby wywołania porodu

1. Data: 2003-06-13 20:30:22

Temat: medyczne sposoby wywołania porodu
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś mógłby mi opisać (badź z doświadczenia zdać relację)
na czym polega odklejenie łożyska (?????? - z wrażenia zapomniałam) od
tylniej ścianki macicy

czy to bolesny zabieg?
po nim powinny nastąpić naturalne skurcze - jednak czy tak się zawsze
dzieje?

prosze o jakiś opis

z góry dzięki
PO

2. Data: 2003-06-13 23:38:30

Temat: Re: medyczne sposoby wywołania porodu
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylniej ścianki macicy
>
> czy to bolesny zabieg?
> po nim powinny nastąpić naturalne skurcze - jednak czy tak się zawsze

nie przypominam sobie takiej metody wywolywania porodu poprzez odklejanie
lozyska...
lozysko powinno sie odkleic w III fazie porodu...
jesli nie odklei sie w ciagu 30 minut odkleja sie je Credego lub recznie
zabieg Credego (wyciskanie lozyska z macicy poprzez powloki brzuszne) jest
bardzo bolesny i poprzez to jest wskazaniem do znieczulenia ogolnego

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl