tania apteka internetowa

1. Data: 2006-04-24 11:14:48

Temat: tania apteka internetowa
Od: "Wojtek" <spawnek@_ale_bez _spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
co moglibyscie polecic w internecie do zakupow lekow bez recpety? chcialbym
kupic troche witamin, nizoral itd itd.. tak aby wyszlo jak najtaniej. a
gdyby mozna bylo jeszcze osobiscie odebrac w wawie to juz w ogole super.

pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2006-04-24 17:11:30

Temat: Re: tania apteka internetowa
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <spawnek@_ale_bez _spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chcialbym kupic troche witamin, nizoral itd itd.. tak aby wyszlo jak
> najtaniej. a gdyby mozna bylo jeszcze osobiscie odebrac w wawie to juz w

www.domzdrowia.pl
I dostawal za 6 zl kosztow, ale potem jak zamowisz cos za 100 zl, to juz
wysylke masz gratis.

3. Data: 2006-04-24 17:57:32

Od: n...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Swietna apteka jest na:

www.777ebuy.pl

4. Data: 2006-04-24 21:06:42

Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Apr 2006 19:11:30 +0200, siliana <t...@o...pl>
wrote:

> www.domzdrowia.pl

> I dostawal za 6 zl kosztow, ale potem jak zamowisz cos za 100 zl, to juz
> wysylke masz gratis.

Chyba ostatnio nie korzystalas z tego serwisu - juz od jakiegos czasu nie
ma wysylki gratis przy zadnej kwocie, a dostawa pocztą to 6.50.

Ceny tez poszly w gore, sa porownywalne z tanszymi aptekami fizycznymi.
Maja te gratisy, co sprowadza sie do zamawiania niepotrzebnych rzeczy ;-)
Vena Vita jest tansza (choc tez zalezy na co), ale slaby wybor. Na
www.777ebuy.pl jeszcze slabszy.

Do Wojtka: jak chcesz zaoszczedzic, to po prostu zamiast Nizoralu kup
jakis inny (=mniej reklamowany) szampon z Ketokonazolem 2%, innych firm sa
znacznie (kilkakrotnie!) tansze a rownie skuteczne.

--
Robert

5. Data: 2006-04-25 17:29:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <n...@a...invalid> napisał w wiadomości

> Chyba ostatnio nie korzystalas z tego serwisu - juz od jakiegos czasu nie
> ma wysylki gratis przy zadnej kwocie, a dostawa pocztą to 6.50.

nie wiem, co rozumiesz po pojeciem "ostatnio", ale w zeszlym tygodniu mialam
od nich paczke. GRATIS.
ty lepiej poczytaj ich zasady:)))

6. Data: 2006-04-25 19:09:16

Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Apr 2006 19:29:01 +0200, siliana <t...@o...pl>
wrote:

> U?ytkownik "RobertSA" <n...@a...invalid> napisa? w wiadomo?ci

> nie wiem, co rozumiesz po pojeciem "ostatnio",

Wklelam z datami z historii zamowien:

Zamówienie zrealizowane - data złożenia: 2006-03-11 20:45:10
Przesyłka : Poczta Polska - karta / Karta Ecard 1 6,07 PLN 6,50 PLN 6,50
PLN
suma: 180,96 PLN

Zamówienie zrealizowane - data złożenia: 2006-04-22 22:46:07
Przesyłka : Poczta Polska - karta / Karta Ecard 1 6,07 PLN 6,50 PLN 6,50
PLN
suma: 171,54 PLN

> ale w zeszlym tygodniu mialam od nich paczke. GRATIS.

Trudno mi w to uwierzyc. Dlaczego ode mnie kasują, a od Ciebie nie?

> ty lepiej poczytaj ich zasady:)))

Podaj link, gdzie jest w domzdrowia.pl napisane, ze moze byc przesylka
gratis, to bede reklamowal...

--
Robert

7. Data: 2006-04-25 21:22:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno mi w to uwierzyc. Dlaczego ode mnie kasują, a od Ciebie nie?
> Podaj link, gdzie jest w domzdrowia.pl napisane, ze moze byc przesylka
> gratis, to bede reklamowal...

ja sie sklada zamowienie, to oni naliczaja punkty -
http://www.domzdrowia.pl/info.php?catalogue=5

jesli w koszyku nie zaznaczyles, ze chcesz zamienic punkty na darmowe koszty
wysylki, to punkty leza sobie na twoim koncie i przy nastepnym zamowieniu
bedziesz mogl je odjac. dziwie sie, ze nie zauwazyles tego przy skladaniu
zamowienia, bo system chyba 3 x o to pyta, az mnie to denerwowalo:)

jak sie zalogujesz, to u gory masz dostepna ilosc rabatu. i infolinie do
apteki - mozesz zadzwonic i sie dopytac.

8. Data: 2006-04-25 22:04:25

Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Apr 2006 23:22:56 +0200, siliana <t...@o...pl>
wrote:

> U?ytkownik "RobertSA" <n...@a...invalid> napisa? w wiadomo?ci

> ja sie sklada zamowienie, to oni naliczaja punkty -
> http://www.domzdrowia.pl/info.php?catalogue=5

To prawda. Ale gdzie tam jest napisane, ze mozna nimi zaplacic za
przesylke?

> jesli w koszyku nie zaznaczyles, ze chcesz zamienic punkty na darmowe
> koszty wysylki

U mnie nie ma takiej opcji! Specjalnie przeszedlem procedure prawie do
konca, nie bylo takiej mozliwosci.

> to punkty leza sobie na twoim koncie i przy nastepnym zamowieniu
> bedziesz mogl je odjac

Znowu sie nie zgadza - nic nie moge odejmowac, moge jedynie wybrac za to
"produkty bonusowe", choc i to jest nielatwe, bo link do tych produktow
pojawia sie pod sam koniec (trudno z nich wybrac cos uzytecznego).

> dziwie sie, ze nie zauwazyles tego przy skladaniu
> zamowienia, bo system chyba 3 x o to pyta, az mnie to denerwowalo:)

Mnie o nic nie pytal!

> jak sie zalogujesz, to u gory masz dostepna ilosc rabatu.

I znowu sie nie zgadza, u mnie nic takiego nie ma. Moge zobaczyc liczbe
punktow (obecnie 23), ale dopiero na podstronie "Moje konto"

Dziwne to wszystko!

Moze roznice wynikaja z tego, ze ja konto tam zalozylem stosunkowo dawno,
jeszcze w zupelnie innym systemie? (jesien 2004).

--
Robert

9. Data: 2006-04-26 17:18:30

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To prawda. Ale gdzie tam jest napisane, ze mozna nimi zaplacic za
> przesylke?

chm, a jaka to roznica, czy odejma ci od rachunku 6,5, czy zaplaca za
przeylke 6,5 - przeciez wychodzi na 0. ale jak skladasz zamowienie, to masz
opcje do wyboru, widocznie nie zwrociles uwagi.

> U mnie nie ma takiej opcji! Specjalnie przeszedlem procedure prawie do
> konca, nie bylo takiej mozliwosci.

nie mogles przejsc, bo bys nieodwolnalnie zamowil. poczekaj, az naprawde
bedziesz cos zamawial, albo zamow 1 rzecz tak do konca, ale potem zaraz do
nich zadzwon i anuluj - to zobaczysz:) a jesli sie upierasz, to zadzwon do
nich. mi raz wyslali poczta, a ja prosilam kurierem i sciagneli mi punkty za
kuriera. zadzwonilam - poprawili.

> Znowu sie nie zgadza - nic nie moge odejmowac, moge jedynie wybrac za to
> "produkty bonusowe", choc i to jest nielatwe, bo link do tych produktow
> pojawia sie pod sam koniec (trudno z nich wybrac cos uzytecznego).

zadzwon do nich. no bo jesli jest tak jak piszesz, to jestesmy traktowani
inaczej?

> I znowu sie nie zgadza, u mnie nic takiego nie ma. Moge zobaczyc liczbe
> punktow (obecnie 23), ale dopiero na podstronie "Moje konto"

no tak - w moim koncie.

> Moze roznice wynikaja z tego, ze ja konto tam zalozylem stosunkowo dawno,
> jeszcze w zupelnie innym systemie? (jesien 2004).

ja tez niedawno, nawet chyba krocej niz ty. zadzwon do nich i nie marudz:)

10. Data: 2006-04-27 09:45:13

Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Apr 2006 19:18:30 +0200, siliana <t...@o...pl>
wrote:

> masz
> opcje do wyboru, widocznie nie zwrociles uwagi.

Nie bylo nic takiego, zapewniam Cie.

> ja tez niedawno, nawet chyba krocej niz ty. zadzwon do nich i nie
> marudz:)

Pisalem, ze DAWNO, wkrotce po powstaniu serwisu.
Dzwonic nie lubie i nie mam na to czasu.

--
Robert

Ultradźwiękowe rozbijanie tłuszczu
jaki stetoskop?