termomix

1. Data: 2003-02-04 08:34:07

Temat: Re: termomix
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska:

> Hmmm ze tak powiem.. do _TEGO_ tez sluzy????

nie. On jest leprzy, od lepry czyli trądu. Bardziej trędowaty, czyli
wicie, rozumicie, ten trend.

Waldek

1. Data: 2003-02-05 08:54:49

Od: "Irek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam ludzi co zapomnieli jak się tradycyjnie gotuje...... bo kupili
> sobie to urządzenie. Ma ono swoje niezaprzeczalne zalety ale bez
> przesady.
> Zabrzmi to może jak prowokacja, ale mikrofalówkami też kiedyś wszyscy
> się zachwycali. I co..... ??
> pozdr.Alex

No z mikrofalowka to mi podpadles :-)))) od 8 lat w swojej 32 litrowej AEG
pieke wszelkie miesiwa (z pominieciem drobiu) i zadna kuchenka typowe do
tego sie nie umywa.
pozdrawiam
Irek

1. Data: 2003-02-05 12:30:39

Temat: Odp: termomix
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1qmbb$3ag$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
litrowej AEG
> pieke wszelkie miesiwa (z pominieciem drobiu) i zadna kuchenka typowe

No właśnie !! ;-))
Kolejna ofiara mikrofali ;-))

--
pozdr.Alex
"Smakoszostwo jest aktem naszej władzy sądzenia, którym

Noze
elektryczna szczotka
Przerobilam zapiekanke Kropelki...(P)
zrobilam ciasto "bananowa pychota"