teściowie i ich długi (długie)

61. Data: 2002-09-02 19:30:14

Temat: Re: teściowie i ich długi (długie)
Od: <d...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.an72m5.1dq.Bischoop@kgb.russia...
> W artykule Paweł wyklawiaturzył(a):

> Pawle to jak bedziesz tu jeszcze, i zechcesz odpowiadac na jakis watek,
> to tnij zbedne cytaty, i odpowiadaj pod cytowanym postem, a nie nad.

"odpowiadaj pod cytowanym postem " zaleca mi szanowny kolega
ok , dzięki spróbuję ale nie jestem pewien czy mi się uda
bo nigdzie w słowniku takiego tekstu nie znajdę " post "
ale o co idzie ?
staram się na chybił trafił
poprawiajcie mnie dalej jak coś sknocę
Paweł

62. Data: 2002-09-02 19:37:58

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <d...@f...com.pl> wyklawiaturzył(a):

> [...]
> ok , dzięki spróbuję ale nie jestem pewien czy mi się uda
> bo nigdzie w słowniku takiego tekstu nie znajdę " post "

post to to co piszesz i wysylasz na usenet.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

63. Data: 2002-09-03 06:28:50

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaglądam tu pierwszy raz
> Sunnta ??
> Coś mi to mówi
> ale problem wywołałaś , trudny jak diabli
> ale widzę,że niezawodnie Ci radzi siln agrupa
> Pozdrawiam
> darekz@.....
> adres znasz.
> Jeśli to Ty ,
> Dobre wnioski na pewno sama wyciągniesz z tych rad
> Pa

Witaj Darku dobrze mnie poznałeś. Miło cię tu spotkać. To wspaniała życzliwa
grupa zaglądaj to często
Joanna (twoja stara znajoma)

64. Data: 2002-09-04 18:34:46

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :))))
biorac pod uwage czepliwosc do takich pierdol jak sposob pisania postu - to
raczej srednio zyczliwa :)))))
ja tam wole pisac nad postem :))))
pozdrawiam :)

Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witaj Darku dobrze mnie poznałeś. Miło cię tu spotkać. To wspaniała
życzliwa
> grupa zaglądaj to często
> Joanna (twoja stara znajoma)

---

65. Data: 2002-09-04 18:50:38

Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al5jo2$pce$...@n...tpi.pl...

> witam :))))
> biorac pod uwage czepliwosc do takich pierdol jak sposob pisania postu - to
> raczej srednio zyczliwa :)))))
> ja tam wole pisac nad postem :))))

Wierzę. Ale zdecydowana większość ludzi woli _czytać_ tekst napisany
_pod_ cytatem. W związku z czym owa większość może przestać Cię czytać,
jeśli będziesz pisać nad. Jeśli satysfakcjonuje Cię pisanie, którego
nikt nie czyta... to już Twoja decyzja :)

ŁopatOlka
--
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

teściowa
Niechciany prezent
bardzo proszę o pomoc
Naczynia
Mogę powiesić pranie na balkonie? [wyszło bardzo długie]