toner drukarka/xero a toksycznosc (FWD)

następny post »
From: "jelen" <jelo@no_spam.sheep.one.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: toner drukarka/xero a toksycznosc (FWD)
Date: Tue, 04 Nov 2003 15:28:16 +0100

|wysłałem na pl.misc.elektronika, ale tu chyba też można to dać...
-------

Witam,

Tak kasuje ksero i już się cały w tym ubabrałem i się właśnie
zastanawiam jak to jest z tą toksycznością/rakotwórczością tego czarnego
proszku?

Coś jakoś słyszałem, że to niezbyt fajne jest, znajomy potwierdził, pytam
googla, a googiel nic o tym nie wiem, może Wy coś wiecie?

tego się nie powinno zasadniczo - jeść / dotykać / wdychać?
z czego się robi toner? co to jest?

a BTW - jak serwisanci kser w tym grzebią, chyba "normalnie", bez
kombinezonów, masek i rękawiczek ;) ...rak płuc to w 90-paru procentach
palacze, a reszta? - tonerzyści? ...nieee

pozdr, jeleń