ubrania na kolonie?

następny post »
From: "Anna LT" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: ubrania na kolonie?
Date: Mon, 26 Jun 2006 13:15:24 +0200

Witam
syn był na kolonii raz ale 2, czy nawet 3 lata temu
jedzie w tym roku na dwa tygodnie na kolonie nad morze
a ja kompletnie nie wiem czy mam go sma spakować, czy też pozostawić to jemu
(niech sam sobie wybierze co chce wziąść, jakie ciuchy itp)
i ile łachów dać smykowi 11 letniemu na dwa tygodnie nad morzem?
spodnie długie jedne czy tez dwie pary
a jak z krótkimi spodenkami....
a bluzki...

jak to wygląda u Was
czy chłopaki sami sie pakują / wybierają co chcą wziąść / wy pakujecie / wy
wybieracie i pakujecie
i jakie ilości ubrań?

raczej nie sądzę aby syn sam uprał sobie cokolwiek
a właściwie pamiętam że ja tak robiłam na koloniach
przepierało się te cieńsze rzeczy i człek nie brał za dużo

wspomóżcie radą...

pozdrawiam
anka
kacper 11 lat