udany eksperyment z roladą mięsną :-)

1. Data: 2007-03-17 21:02:57

Temat: udany eksperyment z roladą mięsną :-)
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spieszę donieść, że zrobiłam eksperyment i nawet się udał.
Filet z indyka nafaszerowałam nadzieniem zrobionym z:
podduszonej cebuli, mieszanki warzywnej mrożonej (kalafior, brokuły,
marchewka) i kaszy jęczmiennej. Wszystko oczywiście posolone, z dodatkiem
pieprzu i zielonej czubrycy.
Roladę zwinęłam, obwiązałam nitką, obsmażyłam na patelni i włożyłam do
piekarnika z odrobiną masła i oleju z pestek winogron. Pod koniec dolałam
trochę wody.
Wyszło bardzo dobre. Polecam i jeszcze raz dziękuję Wam za pomysły na
nadzienie.
Niedługo następne testy roladowe :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

2. Data: 2007-03-17 21:07:50

Temat: Re: udany eksperyment z roladą mięsną :-)
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
>zielonej czubrycy.

A co ta cudo?

--

Paulinka

3. Data: 2007-03-17 21:09:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):
[errata]

A co to za cudo?

--

Paulinka (teraz brzmi po polsku)

4. Data: 2007-03-17 21:22:54

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to za cudo?

Kiedyś chyba była dyskusja na temat czubrycy (czy to jedna roślina, czy
mieszanka przypraw). Moja to chyba jedna, ale głowy nie dam. Kupiłam kiedyś
trochę przypraw na jarmarku, ale na niejednym rynku pewnie też można je
dostać. W torebeczce foliowej z opisem czubryca zielona albo czerwona
(ostrzejsza).

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

5. Data: 2007-03-17 21:36:53

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ta Marysia to robi z Toba te rolady czy tylko nas tak pozdrawia??

6. Data: 2007-03-17 21:51:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote in message
> Paulinka napisał(a):
> [errata]
>
> A co to za cudo?

Bułgarska (turecka) przyprawa
http://www.fabrykasmakow.pl/shoper/index.php?product
s=product&prod_id=161

7. Data: 2007-03-17 21:55:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.przyprawy.net.pl/go/_category/?idc=id_5

8. Data: 2007-03-17 22:04:36

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 17, 10:51 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote in message

> Bułgarska (turecka) przyprawahttp://www.fabrykasmakow.pl/shoper/index.ph
p?products=product&prod_id...

Krwniaczka cząbru.

9. Data: 2007-03-17 22:09:08

Temat: Rolada mięsna - przepis
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

60 dag karkówki
2 cebule
2 czerwone papryki
20 dag boczniaków
pęczek natki pietruszki
sól, pieprz

Mięso umyć, rozkroić na płat o grubości około 1 cm. Rozłożyć
płasko, oprószyc solą i pieprzem, odłożyć na pół godziny.
Boczniaki oczyścić, przebrać, umyć, osuszyć. Cebule obrać i
pokroić na cząstki. Papryki umyć, przekroić na pół, oczyścić
z nasion a miąższ pokroić w paski. Natkę umyć i posiekać.
Boczniaki, pokrojoną paprykę oraz cebulę ułożyć rzędami na
mięsie. Posypać natką. Zrolować ciasno i związać nitką
kuchenną. Piec około 90 minut w zamkniętym naczyniu
żaroodpornym w temperaturze 220 stopni C.

Z braku boczniaków można zastosować pieczarki, też dobre.

10. Data: 2007-03-18 06:16:28

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedługo następne testy roladowe :-)
>
> Pozdrawiamy
> Barbara i Marysia

W temacie "34-urodziny" podawałam przepis na - roladki z piersi
kurczaka/indyka z nadzieniem
pietruszkowo-orzechowym w ramach eksperymentów warto wypróbować :-)

Pozdrawiam

Monika

Nowy przepis
Golonka z rusztu
Przed sezonem warzywnym - Cukinia faszerowana w sosie. /Przypomnienie, bo warto.
MOLESTANTKOM
Haiku