karkówka w serze?

1. Data: 2007-03-17 22:07:58

Temat: karkówka w serze?
Od: "Rafal Malawski" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam pomysl:)
Moze odkrywam Ameryke, dlatego prosze o opinie.
Karkowe zamacerowac (jak chcecie : ziola, musztarda, oliwa...), pozniej
zamknac pory na patelni i lekko podpiec do rumianej. Na dno naczynia
zaroodpornego wylozyc starty ser wymieszany z czosnkiem, polozyc karkowke,
zasypac takim samym serem.
Zapiec.
Podawac z czym tam kto nie wymysli, a co pasuje ;)))
RM

2. Data: 2007-03-17 22:11:37

Temat: Re: karkówka w serze?
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Malawski napisał(a):
> [...]
> zasypac takim samym serem.
> Zapiec.
> Podawac z czym tam kto nie wymysli, a co pasuje ;)))

Z tym serem to ja nie wiem czy to dobry pomysł dawać go na
dno naczynia, bo może się po prostu spalić. Ja bym go raczej
dała na wierzch parę minut przed końcem pieczenia...

3. Data: 2007-03-17 22:24:55

Od: "Rafal Malawski" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R@blinka" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> Z tym serem to ja nie wiem czy to dobry pomysł dawać go na dno naczynia,
> bo może się po prostu spalić. Ja bym go raczej dała na wierzch parę minut
> przed końcem pieczenia...

Ale to wlasnie taki bajer, zeby gotowe mieso podac w roztopionym serze. Bez
zapiekania go szlag wie jak dlugo. Tyle tylko,zeby ser sie roztopil.
RM

4. Data: 2007-03-18 08:15:47

Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Malawski" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
.
> [...]
> zamknac pory na patelni i lekko podpiec do rumianej. Na dno naczynia
> zaroodpornego wylozyc starty ser wymieszany z czosnkiem, polozyc karkowke,

sorry, ale żółty ser nijak mi nie pasuje do karkówki, kojarzy mi się to
danko z kultowymi skansenowatymi
zapiekankami ulicznymi.
st.

5. Data: 2007-03-18 10:43:35

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to wlasnie taki bajer, zeby gotowe mieso podac w roztopionym serze. Bez
> zapiekania go szlag wie jak dlugo. Tyle tylko,zeby ser sie roztopil.
> RM

Ale czy uda się na patelni doprowadzić karkówkę do tekiego
stanu aby była prawie gotowa??? I niby jak sprawdzisz czy w
środku nie jest zbyt surowa?

Tak poza tym to pomysł wydaje się bardzo ciekawy... A jakby
dać tak jagiegoś pleśniowego, albo wedzonego...
Muszę wypróbować.

Rablinka

6. Data: 2007-03-18 10:45:02

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Spika T. napisał(a):
> sorry, ale żółty ser nijak mi nie pasuje do karkówki, kojarzy mi się to
> danko z kultowymi skansenowatymi
> zapiekankami ulicznymi.
> st.

Jednemu pasuje, innemu nie...
Podobno o gustach się nie dsykutuje...

Rablinka

7. Data: 2007-03-18 12:46:38

Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednemu pasuje, innemu nie...
> Podobno o gustach się nie dsykutuje...

podobno... podobno w Woli Kękusickiej obraz zapłakał żywymi łzami...
dyskutować można, bo do tego to miejsce podobno służy.
pozdrawiam!
s.t.

8. Data: 2007-03-18 22:14:30

Od: "Rafal Malawski" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Spika T." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> podobno... podobno w Woli Kękusickiej obraz zapłakał żywymi łzami...
> dyskutować można, bo do tego to miejsce podobno służy.

pewnie, ze mozna, a nawet trzeba ... nie nalezy tylko sprowadzac dyskutantow
do "Woli Kękusickiej" bo to jest wg mnie nieladne i niesmaczne, a grupa nie
taka.
Mnie osobiscie " kultowe skansenowate zapiekanki uliczne" smakowaly i
smakuja. A ta karkowke zrobiona w serze moja Zona uznala za pyszna.
Ale "De gustibus ....".

Pozdrawiam
RM

9. Data: 2007-03-18 23:02:51

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie, ze mozna, a nawet trzeba ... nie nalezy tylko sprowadzac dyskutantow
> do "Woli Kękusickiej" bo to jest wg mnie nieladne i niesmaczne, a grupa nie
> taka.

Dzięki za to, że stanąłeś w mojej obronie...

> A ta karkowke zrobiona w serze moja Zona uznala za pyszna.

Czy to znaczy, że już zrobiłeś?

Rablinka

10. Data: 2007-03-19 07:36:47

Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskutantow
> do "Woli Kękusickiej" bo to jest wg mnie nieladne i niesmaczne, a grupa

Gdzie ty tu widzisz "sprowadzanie dyskutantów" dokądkolwiek?
Oklepane 'de gustibus..." jest wytrychem zamykającym każdą rozmowę,
podczas, gdy brak innych argumentów.
Twój sposób przyrządzania karkówki nie przekonuje mnie, karkówka tlusta, ser
tlusty, karkówka białko, ser białko, no i nie lubię pakowania żółtego sera
do mięs.

> Mnie osobiscie " kultowe skansenowate zapiekanki uliczne" smakowaly i
> smakuja.

Mnie też! To nie byla degradacja Twojego pomysłu, a luźne skojarzenie!

>A ta karkowke zrobiona w serze moja Zona uznala za pyszna.

nie wątpię, ale obawiam się, ze to nie ma wpływu na moje odczucia smakowe, o
czym mam równie nmocne prawo powiedzieć, jak i Ty.

> Ale "De gustibus ....".

Sądzisz?
st

udany eksperyment z roladą mięsną :-)
Nowy przepis
Golonka z rusztu
Przed sezonem warzywnym - Cukinia faszerowana w sosie. /Przypomnienie, bo warto.
MOLESTANTKOM