uleczalny homoseksualizm

441. Data: 2015-04-28 18:07:16

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:553fab80$0$27517$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2015-04-27 23:35, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

ksualnym-mity-i-przeklamania

> Wycieczki na Australię?
Coś w tym jest. W 19 i do połowy 20 wieku mieli spory deficyt kobiet. Pewno
się w takim razie pedalili okrutnie

--

Chiron

442. Data: 2015-04-28 18:07:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
Odpowiedz proszę: czy dałabyś synowi (wnukowi) różowe wrotki? Czy ubrałabyś
go w babskie ciuchy i wypuściła na dwór, żeby się bawił z dzieciakami?

--

Chiron

Żeby za dewianta go brali jak tych co chodzą w sukienkach takich czarnych z białą
muchą pod potójną szyją?

443. Data: 2015-04-28 18:24:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-28 18:04, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

I lalkami też się bawił.

444. Data: 2015-04-28 18:35:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-04-28 18:04, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> I lalkami też się bawił.

I lalkami TEŻ. Mam rozumieć, że naprawdę dawałaś mu różowe wrotki?!

--

Chiron

445. Data: 2015-04-28 18:41:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 14:24:49 +0200, gazebo napisał(a):

> zdajesz sobie sprawe, ze zaba nie jest w stanie powiedziec nie a muchy
> jesienia umieraja na grzybice?

Nie interesuje mnie, co zażywasz.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

446. Data: 2015-04-28 18:57:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 17:42:46 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-27 22:42, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

ksualnym-mity-i-przeklamania

> Tyle że bardzo wyśrubowane, nie każdy (na) tyle wyciągnie.

Hetero da radę. A homo - może jak przestanie ciąg... upsss, obciąg...
ciągnąć.

447. Data: 2015-04-28 18:59:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 18:04:59 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedz proszę: czy dałabyś synowi (wnukowi) różowe wrotki? Czy ubrałabyś
> go w babskie ciuchy i wypuściła na dwór, żeby się bawił z dzieciakami?

Do baletu!
:-PPP

448. Data: 2015-04-28 19:00:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 18:24:48 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-28 18:04, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> I lalkami też się bawił.

Jak zwykle omijasz pytanie - a pytenie Chirona jest bardzo konkretne.

449. Data: 2015-04-28 19:33:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Do baletu!
> :-PPP

Z tego, co znam życie- nie odpowie. Powie prawdę- narazi się Redartowi.
Skłamie- ośmieszy się. Tak źle, tak niedobrze:-)

--

Chiron

450. Data: 2015-04-28 19:38:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwykle omijasz pytanie - a pytenie Chirona jest bardzo konkretne.

Oczywiście.

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!