usuniecie spalenizny

11. Data: 2008-03-25 15:52:14

Temat: Re: usuniecie spalenizny
Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witek wrote:

> A od kiedy to wodorotlenek sodu jest rakotwórczy?
> Jeśli lubisz słone paluszki, to zjadasz go w nich znacznie
> więcej, niż pozostanie w wyczyszczonym i normalnie wypłukanym garnku.

A na jakim etapie produkcji jest ten ług sodowy dodawany?

Feah

12. Data: 2008-03-25 18:15:41

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A na jakim etapie produkcji jest ten ług sodowy dodawany?

Znalazłem na ten temat tylko tyle:
"Paluszki w procesie technologicznym kąpane są
w sodzie kaustycznej (środek glazurujący)"
Prawdopodobnie dzięki sodzie kaustycznej paluszki
mają taki ładny połysk.

Witek

13. Data: 2008-03-25 19:25:11

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witek wrote:

> w sodzie kaustycznej (środek glazurujący)"

Szukając o tym glazurowaniu dowiedziałem się, że nie chodzi o wygląd a o
odcięcie produktu od tlenu i od bakterii otoczenia. Ciekawe jak się to ma
przy paluszkach.

Mimochodem znalazłem w jednym miejscu polskie przepisy regulujący zasady
żywnościowe w Polsce, może ktoś będzie miał ochotę poczytać to czy owo:

http://www.hotelarze.pl/prawo-zywnosciowe/prawo-zywn
osciowe.php

Feah

Drzwi wewnętrzne - jakie?
kupno domu a koszty dodatkowe
jaka moc lodówki
Odkurzacz piorący Hoover Jet&Wash SX 6254 - opinie?
MyNeed.pl - nowatorskie aukcje zleceń i usług dla każdego !