vichy do opalania?

1. Data: 2004-06-13 20:36:16

Temat: Re: vichy do opalania?
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cahiu8$o4n$1@news.onet.pl...
> też w aptece. cenowo i objętościowo wygladają podobnie. ja mam większe
> zaufanie do La roche posay

Poza tym sa juz opakowania promocyjne Antheliosa: bloker 60 + Posthelios
(balsam po opalaniu), albo bloker + woda termalna.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-13 20:38:09

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA napisał/a w news:caidsc$rsn$1@news.onet.pl:

> Poza tym sa juz opakowania promocyjne Antheliosa: bloker 60 +
> Posthelios (balsam po opalaniu), albo bloker + woda termalna.

W jakiej cenie?

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-06-13 20:48:57

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym sa juz opakowania promocyjne Antheliosa: bloker 60 + Posthelios
> (balsam po opalaniu), albo bloker + woda termalna.

tak, są. ale nie dotyczą akurat tego antheliosa, o którym była mowa
(anthelios fluide extreme) lecz "zwykłego" antheliosa spf60+ oraz jego
barwionej wersji.
(poza tym w tym roku dodają balsam toleriane corps po opalaniu; posthelios
dodawano w zeszłym roku- jeśli są nadal dostępne, to proponuję zerknąć przed
zakupem na datę ważnosci, bo to zeszłoroczny zapas)

1. Data: 2004-06-13 20:59:13

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> W jakiej cenie?

Ech, wywalilam juz zbiorcze opakowanie z naklejka :-/
Ale tyle samo co normalnie sam bloker (38? 48? 58?). Jak ci zalezy to jutro
sprawdze.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-13 21:03:20

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA napisał/a w news:caif88$p27$1@news.onet.pl:

> Ale tyle samo co normalnie sam bloker (38? 48? 58?). Jak ci zalezy
> to jutro sprawdze

Nie, ja tak tylko pytam. Mam autobana na zakupy kosmetyczne do lipca -
żadnych nowych mazideł. No, tylko jedna paczka jeszcze ;)

mips

1. Data: 2004-06-13 21:04:49

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, są. ale nie dotyczą akurat tego antheliosa, o którym była mowa
> (anthelios fluide extreme) lecz "zwykłego" antheliosa spf60+ oraz jego
> barwionej wersji.

Aaaa, to przepraszam :-)

> [...]
przed
> zakupem na datę ważnosci, bo to zeszłoroczny zapas)

Przed zakupem to juz mi sie nie uda. Grudzien 2006, chyba jeszcze dobry ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-13 21:07:30

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Nie, ja tak tylko pytam. Mam autobana na zakupy kosmetyczne do lipca -
> żadnych nowych mazideł.

Wyrazy wspolczucia :-/

> No, tylko jedna paczka jeszcze ;)

Ta juz oplacona, to sie nie liczy ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-14 16:21:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA napisał/a w news:caifr7$675$1@news.onet.pl:

> Wyrazy wspolczucia :-/

Zbędne. Jaką będę miała frajdę, jak za miesiąc czy dwa zużyję zapasy i
zacznę wybierać kosmetyki hurtowo. Ach, drżyjcie drogierie!

> Ta juz oplacona, to sie nie liczy ;-)

Tia... właśnie przeglądam katalog mrucząc 'coby tu jeszcze zamówić'...

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,20-06-2004r.

1. Data: 2004-06-14 19:07:40

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Zbędne. Jaką będę miała frajdę, jak za miesiąc czy dwa zużyję zapasy i
> zacznę wybierać kosmetyki hurtowo. Ach, drżyjcie drogierie!

Ja wlasnie po krotkiej abstynencji zmolestowalam esentie. _Prawie_ wszystko
bylo mi potrzebne ;-)
Oprocz Freemana, ale nie moge sie powstrzymac :-)

> Tia... właśnie przeglądam katalog mrucząc 'coby tu jeszcze zamówić'...

Hi hi... ten syndrom zostal juz dawno zdiagnozowany ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-14 19:33:13

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> Ja wlasnie po krotkiej abstynencji zmolestowalam esentie. _Prawie_ wszystko
> bylo mi potrzebne ;-)
> Oprocz Freemana, ale nie moge sie powstrzymac :-)

A tak mi się off topicznie nasunęło -- Freeman jest niedostępny wszędzie
poza esentią (a ja kupuję Freemana nie dlatego, że jest dobry,
prozwierzęcy i ma świetny tonik jeżynowo-miętowy, a dlatego, że jego
niedostępność w drogerii pod blokiem czule łechce moje snobstwo =P ),
wycofali go z Polski, ale tu został. A możeby tak mały, taki tyci tyci,
mass mailing do esentii, że my, snobki pruwiczki, byłybyśmy niezmiernie
wdzięczne i wyrażałybyśmy naszą wdzięczność ilością funduszy
zostawionych w esentii, gdyby oni nam szopa w body udostępnili? Może
gdyby dostali troooooooooszeczkę maili z wielkim proooooooooszę, to by
im serca ruszyło? ;]

Pozdrawiam,
Karola

depilacja okolic bikini,