vichy do opalania?

1. Data: 2004-06-14 19:56:16

Temat: Re: vichy do opalania?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10014A77B9@jplwan
t003.jasien.net...

> A tak mi się off topicznie nasunęło -- Freeman jest niedostępny wszędzie
> poza esentią (a ja kupuję Freemana nie dlatego, że jest dobry,
> prozwierzęcy i ma świetny tonik jeżynowo-miętowy, a dlatego, że jego
> niedostępność w drogerii pod blokiem czule łechce moje snobstwo =P ),
> wycofali go z Polski, ale tu został.

sluchaj - freemana nie wycofali w koncu z polski!!!! w wwie mnostwo ich
rzeczy jest w drogerii na ul. swietokrzyskiej!!!

1. Data: 2004-06-14 20:08:26

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości

> sluchaj - freemana nie wycofali w koncu z polski!!!! w wwie mnostwo ich
> rzeczy jest w drogerii na ul. swietokrzyskiej!!!

Akurat mnie i Karoline to tak srednio urzadza ;-)

BTW: Czy Pat o tym wie? Moze by na vege.pl wrzucila info...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-14 20:14:24

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> A możeby tak mały, taki tyci tyci,
> mass mailing do esentii, że my, snobki pruwiczki, byłybyśmy niezmiernie
> wdzięczne i wyrażałybyśmy naszą wdzięczność ilością funduszy
> zostawionych w esentii, gdyby oni nam szopa w body udostępnili? Może
> gdyby dostali troooooooooszeczkę maili z wielkim proooooooooszę, to by
> im serca ruszyło? ;]

Przypuszczam, ze watpie :-/
Stosowalam juz (moze nie mass, ale zawsze) mailing w sprawie wiekszego
asortymentu z Freemana i na razie bez wiekszego skutku. Tzn. troche nowych
sie pojawia, ale za to stare znikaja :-(

Pozdrawiam
ISIA, w tesknocie za mietowo-makowym kremem do stop, ktory 'byl i znik'

1. Data: 2004-06-14 20:14:39

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> BTW: Czy Pat o tym wie? Moze by na vege.pl wrzucila info...

ostatnio wrzucilam ten temat na psw i wszyscy byli zdziwieni, ze ja nie
wiem:) wklejam:

****
Ruua wrote:
> widzialam dzis w wwie na swietokrzyskiej - i to w calkiem sporym wyborze:)

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

ja, ale dosc dawno temu. pozniej sie okazalo, ze jednak importer zostawil
sobie najlepiej sprzedajace sie produkty. wiec oferta sie tylko uszczuplila
i znikla z wielu sklepow.

ostatnio zamawialam ich kosmetyki w esentia.pl. pojawil sie nowy alsam (z
brzoskwini), wody do twarzy, zele pod prysznic. znikly 2 inne balsamy.
oferta wiec sie zmienia, ale nie znika.

co wiecej, z kosmetykami dostalam ulotke freemana. po polsku. wiec mialam
nadzieje ze wracaja do sprowadzania pelnej oferty tych kosmetykow.
zadzwonilam do importera, a on mi mowi, ze nie, ze nie rozszerzaja. wrecz
przeciwnie - producent postawil im warunki, ktore sa nie do przyjecia. i
wysprzadaja tylko to, co w magazynie.

a ja w to jakos nie wierze i wogole nie orientuje sie o co w tym chodzi. po
pierwsze slyszalam to juz z pol roku temu alo i wiecej. po drugie dziwne to
wysprzedawanie, skoro w ofercie pojawiaja sie nowe produkty (esentia ma
pelna ich oferte, wiec mozna to sledzic - pelna w sensie tego, co ma
importer, a nie pelna game jaka oferuje producent).

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2004-06-14 20:22:38

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ostatnio wrzucilam ten temat na psw i wszyscy byli zdziwieni, ze ja nie
> wiem:)

Dzieki, musialam przegapic.
Czasem potrzebuje odpoczac od informowania mnie w co drugim poscie, ze
jestem zanurzona w marazmie i braku checi do zycia trawozerna kretynka,
ktorej dzieci beda mialy zanik mozgu i spodziectwo ;-/

wyborze:)

A wiesz co? Moze napisz gdzie to jest dokladnie na tej Swietokrzyskiej, a
nuz sie zdarzy :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-14 20:39:45

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" napisała:
> A wiesz co? Moze napisz gdzie to jest dokladnie na tej Swietokrzyskiej, a
> nuz sie zdarzy :-)

Tak się wtrącę :> Jeżeli ktoś pisze "drogeria na Świętokrzyskiej" to na
myśli Drogerię Medyczną Forte Fama, Świętokrzyska, na przeciwko Ministerstw
Finansów, przystanek autobusowy "Nowy Świat". Zapraszamy do DC :D

Hough!

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-06-14 20:56:05

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jun 2004 21:33:13 +0200, in pl.rec.uroda Karolina
Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> wrote in :

>A tak mi się off topicznie nasunęło -- Freeman jest niedostępny wszędzie
>poza esentią

nieprrrawda, kochaniutka;) w DC na Świętokrzyskiej w forte farmie jest
Freeman. nie całkiem to samo, co w E., ale jest.

> [...]
>zostawionych w esentii, gdyby oni nam szopa w body udostępnili? Może
>gdyby dostali troooooooooszeczkę maili z wielkim proooooooooszę, to by

not likely. Freeman ma polską dystry - jest to firma Pulanna. i oni w
tej Pulannie mają układ, najwyraźniej. z BS raczej nie mają:/

a skoro już o Freemanie - ma ktoś nawilżacz na dzień z wit. C? czy ta
wit. C jakoś działa, znaczy rozświetla i co tam jeszcze? bo cuchnący
kwaskowato (czyli pachnący, jak dla mnie) nawilżacz na noc z kwasami
jest bdb. i można się nim chlastać, bo to 100 ml.

an//

1. Data: 2004-06-14 21:27:01

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kwaskowato (czyli pachnący, jak dla mnie) nawilżacz na noc z kwasami
> jest bdb. i można się nim chlastać, bo to 100 ml.

Nie, tez sie bede chlastac nocnym, jak tylko przyjdzie paczka :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-14 22:22:49

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jun 2004 23:27:01 +0200, in pl.rec.uroda "ISIA"
<i...@p...onet.pl> wrote in :

>Nie, tez sie bede chlastac nocnym, jak tylko przyjdzie paczka :-)

;) doooobry jest. trudno, dzienny pewnikiem sama kupię. mogliby tylko
płatność kartą wprowadzić, u mnie na wsi nie ma bankomatu.

an//

1. Data: 2004-06-14 22:42:28

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA napisał/a w news:cal576$580$1@news.onet.pl:

> Nie, tez sie bede chlastac nocnym, jak tylko przyjdzie paczka :-)

Do mnie paczka przyszła i chciałam zapytać czy ktoś :) może zna
instrukcję używania maseczki migdałowej Naan - ile trzymać na twarzy,
jak często nakładać?

A skoro o Freemanie. Maseczka z glinką i czymś tam jeszcze jest bardzo
porządna. Oczyszcza nieźle i robi niesamowite wrażnie kolorystyczne ;)

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,20-06-2004r.

depilacja okolic bikini,
estreva żel
jaki krem do stop
Przebarwienia