walka z wełnowcami

91. Data: 2014-07-23 13:24:23

Temat: Re: walka z wełnowcami
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jul 2014 12:31:58 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Jeśli nie pójdzie za doradą, zejdzie na psy.

Minóg...ups, nóg mu nie szkoda?
:-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

92. Data: 2014-07-23 14:44:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-23 12:29, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Qra jak zawsze do pomocy GOTOWA(na).

Dzięki za docenienie.
Płynące spod palców Mistrzyni Przycinania.

93. Data: 2014-07-23 14:45:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-23 12:12, obywatel collie uprzejmie donosi:

Celowy zabieg, dzielniku.

94. Data: 2014-07-23 15:07:59

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.14 14:45, Qrczak pisze:

> Celowy zabieg, dzielniku.

To komplement, czy wręcz przeciwnie? Bo z matematyką było dawno i nieprawda,
a z regionalizmami nie jestem na bieżąco.

--
collie

95. Data: 2014-07-23 20:51:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jul 2014 14:45:50 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-07-23 12:12, obywatel collie uprzejmie donosi:

> Celowy zabieg, dzielniku.

No, a ja tak zawsze - celowo. Tylko jakoś iektórym to uchodzi, mnie jakoś
trudniej :->

96. Data: 2014-07-23 23:01:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli nie pójdzie za doradą, zejdzie na psy.

A te już czekają wokół mocno najeżone.

Ewa

97. Data: 2014-07-23 23:02:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-23 14:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-23 12:12, obywatel collie uprzejmie donosi:

> Celowy zabieg, dzielniku.

Oby się tylko nie zechciał mnożyć.

Ewa

98. Data: 2014-07-23 23:17:39