wanna akrylowa - plamy

1. Data: 2008-12-03 09:45:29

Temat: wanna akrylowa - plamy
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
na dnie wannie akrylowej, w niektórych miejscach pojawiły sie niebieskawe
plamy. Są blade i widoczne "na drugi rzut oka". Wanna ma 3 lata, czyszczona
jest miękką gąbką i płynem do zmywania. Nie jest używana do prania itd.,
wyłącznie do kąpieli, nigdy nie wlewano do niej podejrzanych płynów.
Skąd te plamy?
Producent (zapomniałem nazwy firmy) daje chyba 7 lat gwarancji na stałość
koloru . Reklamować?

Pozdr.

Piotr

2. Data: 2008-12-03 10:54:11

Temat: Re: wanna akrylowa - plamy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 10:45:29 +0100, Piotr napisał(a):

> [...]
> Skąd te plamy?
> Producent (zapomniałem nazwy firmy) daje chyba 7 lat gwarancji na stałość

Wyczyścić porządnie. A jeśli czyścić porządnie nie wolno, to po co taka
wanna?
:-]

3. Data: 2008-12-03 11:44:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 11:54:11 +0100, Ikselka napisał(a):

> Wyczyścić porządnie. A jeśli czyścić porządnie nie wolno, to po co taka
> wanna?
> :-]

PS. W pojemniku na proszek mojej zmywarki (nowa, od kulku miesięcy) są
niemal od pierwszego użycia plamy niebieskie od tych cholernych tabletek i
granulek w proszku, takich iebieskich. Wżarło się toto w plastik.
Myślsiz,że barwniki z szamponów czy środków kosmetycznych to pies? - nie,
to aktywna chemia. A akryl jest bardzo podatny na barwniki, niezależnie od
tego, co tam sobie sz. producent pitoli. Wystarczy nie spłukać np. barwnej
soli do kąpieli czy resztek kolorowego szamponu - kiedy to wyschnie,
barwnik razem z całą substwncją bardzo się zagęszcza i trwale wnika w
akryl.

4. Data: 2008-12-03 12:03:51

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soli do kąpieli czy resztek kolorowego szamponu - kiedy to wyschnie,
> barwnik razem z całą substwncją bardzo się zagęszcza i trwale wnika w
Sęk w tym, że spłukujemy wanne po kąpieli. Dokładnie, ciepłą wodą, więc
niemożliwe, żeby plamy wzięły się z szamponów, mydła czy innych żelów do
kapieli.

>Wyczyścić porządnie. A jeśli czyścić porządnie nie wolno, to po co taka
>wanna?
Co chcesz powiedziec przez "wyczyścić porządnie" - szczotką ryżową czy od
razu pumeksem czy piaskiem :-)
Skoro producent wie, że akryl jest podatny na zabarwienia, to nie dawałby 7
lat gwarancji.

Piotr

5. Data: 2008-12-03 12:18:51

Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co chcesz powiedziec przez "wyczyścić porządnie" - szczotką ryżową czy od
> razu pumeksem czy piaskiem :-)
> Skoro producent wie, że akryl jest podatny na zabarwienia, to nie
> dawałby 7 lat gwarancji.

To zgłoś do producenta.

Artur

6. Data: 2008-12-03 12:19:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> razu pumeksem czy piaskiem :-)
> Skoro producent wie, że akryl jest podatny na zabarwienia, to nie dawałby

Możliwe, że stuknięte i rozwarstwione wewnątrz.

7. Data: 2008-12-03 12:22:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Możliwe, że stuknięte i rozwarstwione wewnątrz.

Nie muszą być od uderzenia - nie było usunięte powietrze z żelkotu przy
układaniu warst. Było z początku dobrze, ale ruchy termiczne zwiększyły
odstęp, inna sprawa - nawet najlepsze żywice są higroskopine i takie komory
mogą naciągnąć wody...

8. Data: 2008-12-03 13:24:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 13:03:51 +0100, Piotr napisał(a):

> Co chcesz powiedziec przez "wyczyścić porządnie" - szczotką ryżową czy od
> razu pumeksem czy piaskiem :-)

Łagodnie działającym mechanicznie i chemicznie środkiem. kamień z wody i
osady z mydła nie są usuwalne miękką ściereczką i łagodnymi środkami
myjącymi.

> Skoro producent wie, że akryl jest podatny na zabarwienia, to nie dawałby 7
> lat gwarancji.

Producent wie i daje, a co mu szkodzi: spróbuj reklamować, to się dowiesz,
co na to producent, najwyżej Ci powie, że owe zabarwienie to od UFO, a na
UFO to on gwarancji nie dawał :-DDD

9. Data: 2008-12-03 14:20:36

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-12-03 12:44, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> [...]
> soli do kąpieli czy resztek kolorowego szamponu - kiedy to wyschnie,
> barwnik razem z całą substwncją bardzo się zagęszcza i trwale wnika w

hymm, ktos chyba zapomnial powiadomic o tym moja wanne ...

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

[Sprzedam] Zegary, lustra ze starego drewna
wysokośc otworu wypustowego zmywarki
uginające się panele
Kamera cyfrowa-wybór
blat kuchenny narożny