wątróbka

Data: 2000-08-21 19:05:33
Temat: wątróbka
Od: m...@k...net.pl (Marek P.)

Bądźcie uprzejmi powiedzieć mi, czy wątróbka to podroby.

Moja żona polała sosem z "podrobów" kurczaka, wyszła całkiem sensowna
potrawa z szybkowaru, lecz jako jedyny "podrób" użyła wątróbki. Czy to tak
ma być?

Poza tym wątróbka jest w pewnych ilościach zdrowa (witamina A), lecz ta
witamina w nadmiarze szkodzi. Na czym to szkodzenie polega i jaka jest na to
odtrutka (bo na przykład kwas szczawiowy --> kamienie nerkowe, a zabezpiecza
przed tym mleko).

Pozdrawiam i życzę smacznych, nietrujących rybek fugu, z tylko zdrowymi
wątrobami

Marek

--
!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl