wątróbka - HELP

1. Data: 2001-07-26 18:16:59

Temat: wątróbka - HELP
Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Prosze o pomoc w kwestii watrobki :)) Co trzeba zrobic, zeby podczas
smazenia wstepnego nie pryskala? Cala kuchnia w tluszczu, ja cala w
tluszczu... a to pryska i chlapie jak zywe bez mala :(( Jak tylko sie
zblize do patelni, zeby odwrocic na druga strone, to ona jakby
wiedziala, ze jestem blisko i sru :)

bede wdzieczna za jakies rady

Gosia

1. Data: 2001-07-26 19:43:22

Temat: Re: wątróbka - HELP
Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tluszczu... a to pryska i chlapie jak zywe bez mala :(( Jak tylko sie
> zblize do patelni, zeby odwrocic na druga strone, to ona jakby

przed smazeniem namocz watrobke w mleku, podobno pomaga, ale ja delikatnie
obijam ja tluczkiem i obtaczam w mace i na patelnie

LadyRed -
l...@p...ats.pl

1. Data: 2001-07-27 07:36:47

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tluszczu... a to pryska i chlapie jak zywe bez mala :(( Jak tylko sie
> zblize do patelni, zeby odwrocic na druga strone, to ona jakby

Wedlug mnie caly problem tkwi w cieniutkich blonkach, ktore przed smazeniem
trzeba koniecznie usunac, chocby czesciowo, ale w wiekszosci. Powietrze
dostaje sie pod taka blonke, ona puchnie i bumm, tluszcz na dekolcie :(( --
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl
Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

1. Data: 2001-07-27 09:21:21

Od: "Madziar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LadyRed <l...@p...ats.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jprn9$69f$...@h...pl...

> [...]
> >
> przed smazeniem namocz watrobke w mleku, podobno pomaga, ale ja delikatnie
> obijam ja tluczkiem i obtaczam w mace i na patelnie

Rzeczywiście, obtoczenie w mące pomaga. Ja smaże pod przykryciem, podlewając
małą ilością wody kiedy chcę zdjąć pokrywę. Po usmażeniu na brązowo
(baaaaardzo mocny ogień i króciutko) podduszam na wodzie albo lepiej piwku
jakieś 5 minut - moje nie lubieją jak wypływa z wątroby soczek. Jeśli mam
pieczarki to wcześniej podsmażam z cebulką, trochę śmietany na koniec i
wątroba w sosie pieczarkowym gotowa...
bye

--
____
PM

1. Data: 2001-07-27 12:00:17

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MałGosia" wrote:

> Witam
>
> Prosze o pomoc w kwestii watrobki :)) Co trzeba zrobic, zeby podczas
> smazenia wstepnego nie pryskala?

są siatki stalowe w formie pokrywki na patelnie, uniemożliwiajace
pryskanie tłuszczu na zawnątrz.

sadyl

1. Data: 2001-07-27 21:08:43

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Watrobke cieleca lub drobiowa moczysz na dwie godz. w mleczku.
Nastepnie na patelni na oleju z pestek winogron dusisz pokrojone w
cwiarteczki jablko, dodajesz obtoczona w mace watrobke i smazysz.Smacznego
> [...]
> tluszczu... a to pryska i chlapie jak zywe bez mala :(( Jak tylko sie
> zblize do patelni, zeby odwrocic na druga strone, to ona jakby

Ciasto do pizzy
galeria grupy juz jest :-))))
Kluski na parze
Q: Jak zrobic banana z czekolada na grillu (technicznie)
Glod gora :-)