wiecej wlosow na glowie

1. Data: 2003-12-17 19:10:48

Temat: Re: wiecej wlosow na glowie
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Pewnie się skuszę na ten szampon.
>
> Pozdrawiam, Ela

ja sie na pewno skusze :-)

Kamila

1. Data: 2003-12-17 19:20:38

Od: "Madrin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evunia <m...@m...christmas.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@4...net...
> I szampon i odżywka kosztują w granicach 9-11 zl, niestety nie pamiętam
> dokładnie, a cen nie ma na butelkach. Wydaje mi się, że warto stosować też
> odżywkę, tym bardziej, że po samym szamponie włosy są dość... niesforne ;)
> Odżywka je wygładza, dzięki czemu łatwiej się je rozczesuje i układają się
> lepiej. Ale z pewnością odżywka ma też znaczenie dla procesu wzmacniania
> włosów. Trzyma się ją na włosach do 5 minut, więc jest czas, żeby
> podziałała na włosy nieco dokładniej :)

dziekuje, chyba tez sie skusze :)
aha, a jak z lupiezem i przetluszczaniem sie wlosow?
zauwazylas jakies zwiekszone oddzialywanie po tym szamponie
jesli chodzi o te zjawiska :)?
Madrin

1. Data: 2003-12-17 19:52:49

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc całą wdzięczność przelewam na Seboradin... Czyżby to on tak
> działał ?! Oby ! :)

Buuu, na mnie nie zadzialal wcale:((((

Za to zadzialal Phytum Actif Anti-Age YR:))

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-12-17 19:54:58

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czarną rzodkwią.

a jakie masz wlosy: suche czy normlane?
jak to wplywa na ukladanie sie wlosow, miekkosc i tp? :)

pozdr

1. Data: 2003-12-17 21:50:42

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Dec 2003 20:20:38 +0100, na pl.rec.uroda, Madrin napisał(a):

> aha, a jak z lupiezem i przetluszczaniem sie wlosow?
> zauwazylas jakies zwiekszone oddzialywanie po tym szamponie
> jesli chodzi o te zjawiska :)?

Owszem, łupieżu jeszcze nie widzę, ale skóra głowy trochę swędzi no i włosy
przetłuszczają się jakby szybciej.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-17 21:53:52

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Dec 2003 20:54:58 +0100, na pl.rec.uroda, Nicki napisał(a):

> a jakie masz wlosy: suche czy normlane?
> jak to wplywa na ukladanie sie wlosow, miekkosc i tp? :)

Włosy mam nie bardzo suche, ale też nie tłuste. Sa wysuszone rozjaśnianiem,
ale "odrosty" teraz mają większe tendencje do przetłuszczania się.
Co do układania to wielkich zmian nie widzę, z tym, że moje włosy zawsze
były tragicznie oporne ;] Po Seboradinie są nieco sztywniejsze.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-17 23:04:54

Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik wrote:
> A jak z zapachem? Długo się utrzymuje, bo z tego co pamiętam
> przyjemny to on nie był..

Podczas mycia wlosow faktycznie wyraznie czuc mocny zapach szamponu. Potem
podobnie jest jak nakladam lotion Seboradin, tez z czarna rzodkwia:) Ale
zapach szybko znika, nie masz sie o co martwic.
Dzanina

1. Data: 2003-12-17 23:11:07

Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:
> Buuu, na mnie nie zadzialal wcale:((((

Ja na poczatku tez nie widzialam zadnych efektow, nawet radzilam sie na
grupie co zrobic i czy to faktycznie dziala. Moze trzeba cierpliwosci do
tego, chociaz przyznam sie, ze nie uzywam tego szamponu do kazdego mycia
tylko co jakis czas.
Dzanina

1. Data: 2003-12-18 06:00:42

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak z zapachem? Długo się utrzymuje, bo z tego co pamiętam przyjemny to
on
> nie był..
>
> Ela

Niestety, nie wszystkim zapach utrzymuje się niedługo.
Na moich długich włosach szampon wietrzał dość szybko, natomiast loton
śmierdział straszliwie cały dzień.
Ludzie wręcz oglądali się za mną w autobusie, ja ten zapach też czułam.
A, że myję włosy codziennie wytrzymałam dwa tygodnie a potem musiałam
odstawić.
Faktem jest że moje włosy bardzo wchłaniają zapachy, od długości może to
zależy?
Jak używam odżywki Gliss Kur z jedwabiem, kóra pięknie pachnie, włosy pachną
też po niej bardzo długo.Ale wystarczy że na przystanku ktoś stojąc obok
mnie zapali papierosa i już potem czuję dym z niego przez kilka godzin.

1. Data: 2003-12-18 11:33:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Dec 2003 17:20:01 +0100, Elik <e...@p...onet.pl> wrote:
:
: Użytkownik "Evunia" <m...@m...christmas.pl> napisał w wiadomości
: news:18kztfnajhigf$.kkznnaw40qgo.dlg@40tude.net...
: > Wed, 17 Dec 2003 17:12:46 +0100, na pl.rec.uroda, Elik napisał(a):
: >
: > > A który? Ten z czarną rzodkwią czy z żeńszeniem?
: >
: > Z czarną rzodkwią.
: >
: A jak z zapachem? Długo się utrzymuje, bo z tego co pamiętam przyjemny to on
: nie był..

zapach szamponu jest dosc delikatny i szybko znika. gorzej z lotionem - po
wsmarowaniu wieczorem, rano nadal otoczona jestem aromatem czarnej rzodkwi :(

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
bylo o zelach i nowej sorayi
[OT] FAQ - poprawki