wiewiórka pospolita

71. Data: 2003-12-19 13:53:29

Temat: Re: wiewiórka pospolita
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>
> Fajnie się im płoszy tę zwierzynę konno. Tylko napracować się trzeba,
> bo zwierzyna jeźdźca traktuje jak zwierzę i uciekać nie chce :-)
> Ponadto polecam wzywanie policji na widok uzbrojonych facetów
> (bo ja się boję, obcy w okolicy i z bronią). Kilka razy wylegitymowani
> mysliwi zmieniaja rejon.
hehe
szczegolnie gdy radiowoz przyjedzie na sygnale
:)))
a swoja droga
gdyby mi ktos rzucal kamieniami w lowisko
to nie tylko wiazanke jemu odrzucilbym
a podejrzewam
ze probowalbym tego kogos nauczyc plywac
pod pretekstem aby sie sam spytal ryb
czy im przeszkadza to moje wedkowanie
:)
> No i niedawno podobno jacyś myśliwi sami się postrzelili i dobrze im tak.
:)
pewnie pijani byli
ale nigdy nie zyczy sie komus czegos
co nam nie jest mile
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

72. Data: 2003-12-19 14:15:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> [...]
> to nie tylko wiazanke jemu odrzucilbym
> a podejrzewam
> ze probowalbym tego kogos nauczyc plywac

Z tego co widziałam, wędkowanie polega głównie na moczeniu
kija i nikomu nie przeszkadza, a już najmniej rybom :-)
Płoszenie wędkarza wyobrażam sobie nie przez rzucanie w niego
kamieniami, ale przez pływanie na czymkolwiek wiosłowym.

> :)
> pewnie pijani byli
> ale nigdy nie zyczy sie komus czegos
> co nam nie jest mile
> :)

Ja jestem wredna i życzę. Przecież przy takiej umiejętności posługiwania
się bronią mogli zastrzelić zwykłego przechodnia. Ta strzelba im wypaliła
obok samochodu i w samochodzie. I jeszcze powinni stracić pozwolenie
na broń i prawo jazdy. A jak koniecznie chcą zabijać, to z oszczepem na
niedźwiedzia :-)

Krycha&Co(ty)

73. Data: 2003-12-19 14:27:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> [...]
> obok samochodu i w samochodzie. I jeszcze powinni stracić pozwolenie
> na broń i prawo jazdy. A jak koniecznie chcą zabijać, to z oszczepem na

Zadnych oszczepow! Wiesz, jak latwo oszczepem trafic w przechodnia?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

74. Data: 2003-12-19 14:37:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Zadnych oszczepow! Wiesz, jak latwo oszczepem trafic w przechodnia?

Masz rację :-) Ale taki oszczep to może sie przydać jako tyczka do
roślinek, a strzelba jest całkowicie nieprzydatna.
Oszczepy do skansenu, myśliwi do... myślenia?

Krycha antymyśliwska

75. Data: 2003-12-19 16:07:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i niedawno podobno jacyś myśliwi sami się postrzelili i dobrze im tak.
>
> Krycha krwiożercza

W czterech wzięli zwierzynę w krzyżowy ogień:-)

Pozdrawia celnie boletus

76. Data: 2003-12-19 16:16:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a swoja droga
> gdyby mi ktos rzucal kamieniami w lowisko
> to nie tylko wiazanke jemu odrzucilbym

Z traw ozdobnych ?:-)

> a podejrzewam
> ze probowalbym tego kogos nauczyc plywac

A co, gdyby się okazało, że pływa
lepiej od Twoich wymoczków ?:-)

> pod pretekstem aby sie sam spytal ryb
> czy im przeszkadza to moje wedkowanie

Każde dziecko wie, że ryby głosu nie mają.

> :)
> :)
> pewnie pijani byli
> ale nigdy nie zyczy sie komus czegos
> co nam nie jest mile

Dostałeś kulkę ? Nie ?
To skąd wiesz jakie to uczucie ?

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawia dobitnie boletus

77. Data: 2003-12-19 18:41:33

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krystyna Chiger

(...)
> Oszczepy do skansenu, myśliwi do... myślenia?
>
> Krycha antymyśliwska

Warto obejrzeć MakrokosmoS, tam też myśliwi wnieśli swój wkład :-(
:-( Bogusław

78. Data: 2003-12-19 19:28:52

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3FE2FB72.CB9EA7FB@people.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> mysliwi zmieniaja rejon.
> No i niedawno podobno jacyś myśliwi sami się postrzelili i dobrze im tak.

Hejka. A jakby w trakcie tego konnego płoszenia rozległ się przypadkowo
w pobliżu strzał, koń zrzuciłby jeźdźca, który miałby mniej szczęścia niż
min. Jakubowska, to co? Też byś powiedziała gołębico: dobrze mi tak? :-(
Pozdrawiam bez komentarza Ja...cki

79. Data: 2003-12-19 19:29:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3FE30D22.1AFD1D25@people.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> Oszczepy do skansenu, myśliwi do... myślenia?
>
> Krycha antymyśliwska

Hejka. Minus saepe pecces, si scias quid nescias. (Rzadziej byś
popełniał(a) błędy, gdybyś zdawał(a) sobie sprawę z tego, czego nie wiesz.)
Pozdrawiam prokobieco Ja...cki
P.S. Nulla fere causa est, in qua nonfemina litem moverit. ;-)

81. Data: 2003-12-20 20:24:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Płoszenie wędkarza wyobrażam sobie nie przez rzucanie w niego
> kamieniami, ale przez pływanie na czymkolwiek wiosłowym.
aby zlowic niektore z ryb
zerujacych na przybrzeznych plyciznach
trzeba sie nie tylko zrywac w nocy aby byc przed switem na lowisku
ale jeszcze bezszelestnie wkradac na lowisko
chowajac sie za drzewami czy trzcinami
bo ploszy je cien cien rzucony na wode
:)

> A jak koniecznie chcą zabijać, to z oszczepem na
> niedźwiedzia :-)

:)
ale to byloby wbrew naturze
natura dala niedzwiedziom pazury
kly
wielka sile
:)
my z natury jestesmy slabi i ulomni
ale dziki swojemu rozumowi potrafilismy stworzyc urzadzenia
dzieki ktorym jestesmy najszybsi
najsilniejsi etc. etc.
:)
z pozdrowieniami i usmiechami