wino ryżowe i ocet ryżowy

1. Data: 2004-12-30 13:41:23

Temat: wino ryżowe i ocet ryżowy
Od: "baka" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę zastąpić wino ryżowe octem ryżowym, czy jednak jak mam w przepisie
wino to musi być koniecznie wino.
Dodam, że wino ryżowe ma posłużyć do marynowania.
Czym w zasadzie one różnia się od siebie?
pozdrawiam, asiek

1. Data: 2004-12-30 14:31:19

Temat: Re: wino ryżowe i ocet ryżowy
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Dec 2004 14:41:23 +0100, baka wrote:

> [...]
> wino to musi być koniecznie wino.
> Dodam, że wino ryżowe ma posłużyć do marynowania.
> Czym w zasadzie one różnia się od siebie?

Ocet jest kwaśny a wino nie. Wino ryżowe zastąpic można do marynowania
z powodzeniem półwytrawnym sherry.

BTW co gotujesz, jeżeli można spytać?

1. Data: 2004-12-30 14:40:52

Od: "baka" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW co gotujesz, jeżeli można spytać?

W zasadzie to bardziej eksperymentuję niż gotuję :).
Chcę zrobić piersi kurczaka w cieście, z tym że bardziej na ostro niż na
słodko.
Jak wyjdzie z tego coś dobrego,to podam przepis.

pozdrawiam, asiek

sałatka z łososia
Przekaski
przekaska