wiśnia

11. Data: 2004-07-27 10:35:32

Temat: Re: wiśnia
Od: "Jurek Gąsior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam w planie posadzic
> ze 4 czerechy zawsze staram sie kupic rozne
> ale znam tylko jednego szkolkarza
> ktory bawi sie w wyprowadzanie "dziwolagow" owocowych

ta szkółka ma w ofercie stare odmiany,w tym i hortensję:
http://grzywa.szkolka.w.interia.pl/index.htm

12. Data: 2004-07-27 16:16:53

Temat: Wiśnia omszona (było: wiśnia)
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Klasyka polskiego kina mówi że wiśnia jest wiśnia.

No to i ja się podczepię: wiśnia omszona (zapewne Prunus tomentosa)
spodobała mi się... A i owoce smaczne :-).
Ma ktoś może jaką siewkę podrośniętą na zbyciu? Wymienię na coś z
naszego ogródka :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Trudno się nie smucić pelikanem:
Jadło nie jest przezeń przełykanem,

13. Data: 2004-07-27 20:36:48

Temat: Re: Wiśnia omszona (było: wiśnia)
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spodobała mi się... A i owoce smaczne :-).
> Ma ktoś może jaką siewkę podrośniętą na zbyciu? Wymienię na coś z
> naszego ogródka :-)

Znów ja nieśmiało zgłaszam się,mam wiśnię kosmatą,podrośniętą
nie za wiele.Ona szybko wchodzi w owocowanie.Z owoców pożytku mało,
słodkie ,maleńkie,do jedzenia na miejscu z krzaka.
Na nalewki nie nadaje się.Do tego nadają się tylko prawdziwe ,
kwaśne wiśnie,nie żadne szklanki.Cały duch dobrej nalewki mieszka
w barwnym soku.Zapomniałbym-co proponujesz?
Mirzan

14. Data: 2004-07-27 20:41:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> ta szkółka ma w ofercie stare odmiany,w tym i hortensję:
> http://grzywa.szkolka.w.interia.pl/index.htm
:)
dzieki za namiar
zapytam o mozliwosc wyslania sadzonek
ale zreguly nikomu sie nie chce
a poza tym wychodzi to bardzo drogo
jako przesylka nietypowa
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

15. Data: 2004-07-27 20:58:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> writes:

> Znów ja nieśmiało zgłaszam się,mam wiśnię kosmatą,podrośniętą
> nie za wiele. [...] Na nalewki nie nadaje się.

Ależ ja nie na nalewki, ino do ogrodu :-)

> Zapomniałbym-co proponujesz?

Może jest coś, czego nie masz, a co spodobało się wśród
http://www.sapijaszko.net/ogrod/ lub
http://www.sapijaszko.net/ogrod/wiosna/

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młodzieniec z Lublina
Chciał pieścić w morzu rekina

16. Data: 2004-07-27 21:41:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ja nie na nalewki, ino do ogrodu :-)

> Może jest coś, czego nie masz, a co spodobało się wśród

Najbardziej podoba mi się plantacja,ale nie da się zapakować.
Jakie tam masz odmiany?Czy masz winiarnię?
Podaj adres ,jutro wyślę.Przy okazji,jak będziesz miał jakieś
fajne odmiany winorośli,chętnie posadzę nową sadzonkę.
Mirzan

obrywanie pedow pomidorow i zapylanie
róże bez liści
Jak pozxbyć się os ?