wiśnia ???

1. Data: 2009-10-14 19:01:46

Temat: wiśnia ???
Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

podpowiedzcie prosze jak ciąć ??? kiedy ???
jak ciecie zabezpieczyć ???? wisnie ????
mam tego 3 szt , drzewka zasadzone przez ojca jakieś
25 lat temu , wtedy były szczepione , dzisiaj maja
około 6-8 metrow wysokości ,
(wspaniałe duże soczyste owoce nie jak większośc spotykanych wiśni a ze
dwa razy więszke owoce praktycznie wielkości dużej czereśni)
z czego wiem nigdy ojciec ich nie przycinał ,
chciałbym je skrócić , i jak to możliwe " zawęzić"

Jakis łopatologiczny tutorial mile widziany

pozdrawiam

Mayky

p.s. jeśli chodzi o ogrodnictwo to jestem na etapie żłobka
;-);-)

2. Data: 2009-10-14 20:03:58

Temat: Re: wiśnia ???
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podpowiedzcie prosze jak ciąć ??? kiedy ???
> jak ciecie zabezpieczyć ???? wisnie ????

Różne odmiany wiśni tnie się różnie.Np.Łutówkę latem,po owocowaniu,a przed
puszczeniem nowych pędów.Może lepiej kupić dłuższą drabinę?
Pozdrawiam.mirzan

Zielone kolczaste jajko - jak się nazywa ta roślina
ŚNIEG
Zaczyna się czas inwestycji
sypie
Nawożenie ogrodu