"wolność" seksualna

121. Data: 2015-10-31 21:22:16

Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 16:37, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> "pracować i płacić podatki"? hłe hłe, a potem bezrobotnej dziewczynie
> będzie urząd pracy oferował taką "pracę", albo straci zasiłek. Dziękuję.

Na twoim bym się nie przejmowała miejscu. Nie zaoferują.

Nikt nie odpowiedział? No więc żeby nie było Ci przykro, to ja odpowiadam.

122. Data: 2015-10-31 21:22:49

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 21:22, Qrczak pisze:

> Na twoim bym się nie przejmowała miejscu. Nie zaoferują.

Skąd ta pewność?

123. Data: 2015-10-31 21:23:11

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Ciebie to i tak nie przekona.
On nie dyskutuje po to, żeby dociec prawdy. On zawsze (piszę tak, bo nie
pamiętam, żeby było inaczej) chce po prostu narzucić swoje zdanie rozmówcy.
Zapytaj go może (bo mnie udaje, że nie czyta), co by zrobił, jakby jego żona
(córka, matka, siostra) pracowała jako prostytutka. Czy też by tak do tego
podchodził? Czy pytał by żony powracjącej nad ranem, jak tam było w pracy?

--

Chiron

124. Data: 2015-10-31 21:23:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> Zabijanie przyjmujesz jako zło.
> Ale przypuśćmy że nie ma zabijania. Mydło produkujemy ze zmarłych którzy
> zgodzili się na to przed śmiercią. Dla mnie to nadal będzie odrażające,
> czy dla Ciebie jako "libertariana" będzie o w porządku, bo nie było
> "agresji"?

Ciągle mieszasz dwie sprawy...
To, że coś jest odrażające nie znaczy że powinno być nielegalne.
Dla mnie odrażające jest patroszenie ryb w smażalni w Jastarnii
i nigdy w życiu nie chciałbym tam pracować... Równie obrzydliwe
jest i odrażające dla mnie pracować jako opiekun niepełnosprawnego
i myć mu tyłek i czy to powód że mamy takiej pracy zabronić?

Przeczytaj co napisała Ewa - są ludzie którzy nie mają jak swojego
popędu seksualnego zaspokoić w powiedzmy to "tradycyjny" sposób,
czyli w miłości, ze stałym partnerem, czy z małżonkiem...
Tak czy inaczej tacy ludzie korzystają z usług sex-workers.
Natury nie oszukasz - pokusa jest duża: z jednej strony silny
popęd seksualny a z drugiej strony całkiem niezłe sumki
jakie można tak zarobić kuszą do tego biznesu drugą stronę.
Jeśli zorganizujemy tą sprawę tak aby nie było agresji, krzywdy
i przemocy to czemu się temu sprzeciwiać? Bo nam się to nie podoba?
Bo my chcemy udawać pruderyjne cnotki? Bo nie chcemy o tym myśleć
to spychamy to do rynsztoka i zdajemy się na świat przestępczy aby
samo się to za nas rozwiązało?

Niezbyt to uczciwe, moim zdaniem, zarówno do tych społecznych
inwalidów, jak nazwała Ewa korzystających z usług seksualnych
jak i nieuczciwe w stosunku do prostytutek które nie mogą
robić tych usług w higieniczynych warunkach, pod kontrolą i opieką
medyczną, legalnie i bez obawy przed Policją, którą w razie potrzeby
zawsze można poprosić o pomoc. Co o tym myślisz?

125. Data: 2015-10-31 21:25:03

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-10-31 16:37, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Na twoim bym się nie przejmowała miejscu. Nie zaoferują.
Kłamiesz. Przecież nigdy nie będziesz na jego miejscu.

--

Chiron

126. Data: 2015-10-31 21:27:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to, że ciało ludzkie jest święte i ma swoją godność. Tak samo złe
> jest zjadanie zmarłych ludzi, czy "instalacje" z trupów, które robi pewien
> Niemiec. To co on robi, też powinno być zakazane, ale nie jest
> i kupuje zwłoki, ludzie gotowi są za pieniądze sprzedać ciała rodziców,
> aby z nich powstawała potworna "sztuka".

To jest trochę osobny temat do obgadania, ale teraz wreszcie
rozumiem co chciałeś zaprezentować tym troche nieudolnym
i niefortunnym przykładem z ofiarami hitlerowskiej przemocy...

Tak, tabu na temat "szacunku do zwłok" to równie ciekawy temat
co tabu seksualne. Bardzo chętnie o tym pogadam... tylko czy w tym
wątku? Bo przyczyny tabu są w tym przypadku trochę inne chyba?

127. Data: 2015-10-31 21:29:06

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 21:23, Pszemol pisze:
> Przeczytaj co napisała Ewa - są ludzie którzy nie mają jak swojego
> popędu seksualnego zaspokoić w powiedzmy to "tradycyjny" sposób,
> czyli w miłości, ze stałym partnerem, czy z małżonkiem...

Z prostytutką nie zaspokoją potrzeby miłości. Zostaną tylko bardziej
zgnojeni. Więc jest to nikomu do niczego niepotrzebne.
"sex-workerzy" żerują na erotomanach tak jak handlarze narkotyków na
narkomanach.

128. Data: 2015-10-31 21:29:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-31 o 21:14, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Nawiasem mówiąc nowotwory jąder to też patologia

Zakażmy ich, będzie super. ;)

> I po co od razu jakieś wielkie słowa z tą niepełnosprawnością społeczną :-)

To nie są wielkie słowa. Chciałam jak najogólniej nazwać grupę osób
niepełnosprawnych, które nie mają szans na związek erotyczny, a popęd
mają. Miałam tu na myśli np. osoby z zespołem Downa. I tu nie wiem, na
ile te osoby rzeczywiście nie mają szans na naturalnie poznanego
partnera, pewnie zależy od stopnia choroby/niepełnosprawności.

Ewa

129. Data: 2015-10-31 21:30:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 21:25, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Kłamiesz. Nie wiesz, czy nie jestem.

130. Data: 2015-10-31 21:30:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 21:22, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

Skądś.

Re: Jaki jest idealny system?
To znaczy że legalnie...
Rozkosz przed śniadaniem.