"wolność" seksualna

291. Data: 2015-11-01 21:06:22

Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:b9geo5pb0lfa$.10ksrw18zu16e.dlg@40tude.net...

> A Ty sprawdzałeś? Czy tylko zgadujesz, że się różni?
> 3-]

Sprawdzałem oczywiście :-)
Prawdziwa, żywa kobieta różni się dla mnie zasadniczo
od wyrobów gumowych - a dotykam często np. dętki
rowerowej :-) Ale skoro zdumiony różnicy nie dostrzega
no to pytam z zaciekawieniem czy dotykał kiedyś kobiety :-)

292. Data: 2015-11-01 21:10:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No dokładnie tak twierdzę.
> Niby czym miałoby się różnić?

Sądzę że tym samym co dotykanie prawdziwego mężczyzny
od dotykania wyrobów gumowych :-)) No ale skoro musisz
zgadywać, bo nigdy mężczyzny nie dotykałaś...

> - ten sam stosunek emocjonalny czyli żaden.
>Tu i tu - przedmiot (tkanka lub tworzywo).

Raz przedmiot, innym razem kobieta, pokrzywdzona ofiara.
Zdecyduj się jak jest - bo plączesz się strasznie...

> A bajki w rodzaju Pryty Łumen to sobie można wsadzić.

Mówisz z jakąś nutką rozczarowania w głosie....
Przykro mi że żaden milioner nie zgarnął Cię, Kopciuszku ;-)

293. Data: 2015-11-01 21:14:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> KOGO chcesz przekonać?
> Mnie?

Przekonać? Nie... po prostu analizuje, na chłodno i racjonalnie, zjawisko...
Przygoda z prostytutką znacznie więcej go kosztuje niż gumowy przedmiot.
Na dodatek za gumowy przedmiot płaci raz, a użyć może wiele razy...
Rozsądne jest, moim zdaniem założyć, że skoro ma wybór i wybiera
prostytutkę to być może jednak chodzi o coś więcej niż samą mechanikę.

No ale być może Ty się chcesz na siłę przekonać, że to tylko mechanika?

> Oj, zakłamany facecik z Ciebie, chcesz koniecznie dorobić ideologię do
> odspermiania. A tu nie ma ani czego, ani do czego dorabiać - fragment
> linkowanego przez Zdumionego filmu, od 57 minuty, polecam.
> Niczego więcej u prostytutki znaleźć nie można.
> No ale widocznie NIEKTÓRYM to wystarcza...
> Nie ma żadnego "dużo więcej".

To proste rozumowanie, naprawdę, zastanów się a pewnie dojdziesz
do takiego samego wniosku że skoro lalki nie kupuje to musi chodzić
jednak o coś więcej niż mechanikę.

294. Data: 2015-11-01 21:15:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie to robisz. Nie wiesz? Już sobie poszedł. Spoko.

Zdumiony twierdzi że Duch Święty jest w *KAŻDYM* człowieku.
Ty twierdzisz że nie w każdym. Jak *sprawdzić* kto ma rację?

295. Data: 2015-11-01 21:20:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Zdumiony twierdzi że Duch Święty jest w *KAŻDYM* człowieku.
Ty twierdzisz że nie w każdym. Jak *sprawdzić* kto ma rację?

Teraz rozumiesz dlaczego zwalczają seks oralny, bo ten duch święty jest zupełnie
zszokowany co z nim kochankowie wyprawiają:D

296. Data: 2015-11-01 21:21:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message
> Co to znaczy "zrozumieć zło"? Może to wyjaśnisz,

Z Tobą już dawno skończyłem jakiekolwiek wyjaśnianie czegokolwiek. Bye.

297. Data: 2015-11-01 21:21:41

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2015 o 21:14, Pszemol pisze:
> To proste rozumowanie, naprawdę, zastanów się a pewnie dojdziesz
> do takiego samego wniosku że skoro lalki nie kupuje to musi chodzić
> jednak o coś więcej niż mechanikę.

Klientowi chodzi o coś więcej, ale otrzymuje tylko mechanikę

298. Data: 2015-11-01 21:24:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> bzdury.
> Moja rodzina w Chicago ogląda filmiki, które zamieszczam.

Sprawdzałem dziś jeszcze raz - dalej nie działa.
Youtube pokazuje tytuł "Krótki film o miłości cały film"
ale w okienku "kineskopu" pokazuje "This video is not available".
Dopisali "Sorry about that." i jest ikonka czerwona mordki
z dwoma oczami i skrzywioną buźką.
Powód dla którego tak się dzieje nie jest mi znany, ale nie działa.

299. Data: 2015-11-01 21:35:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Odwrotnie: ten film wziął się z wielu przypadków ludzkich.

Czyli to był dokument? :-) A może po prostu jedna ilustracja
do historii którą reżyser chciał w filmie fabularnym pokazać?

Wiesz, aby lekcje życia czerpać z filmów fabularnych???
Nie, dziękuję...

300. Data: 2015-11-01 21:49:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Myslę, że czas zakończyć tę paranoiczną dyskusję:
> http://poznajpana.pl/byla-prostytutka-i-burdelmama-o
strzega/

I znowu - opinia jednej pani z Kanady ma być przeważającą?

Re: Jaki jest idealny system?
To znaczy że legalnie...
Rozkosz przed śniadaniem.
Przywileje czy równouprawnienie?