worki do pieczenia

1. Data: 2004-01-27 16:34:52

Temat: worki do pieczenia
Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy takowego sprzętu nie kupowałam, a zauważyłam, że coraz więcej waszych
przepisów wiąże się z wykorzysaniem ich.
Czy ktoś wyjaśni mi, na czym polega wyższość worka nad naczyniem
żaroodpornym. A może to zupełnie inna filozofia?
Zanim kupię, chciałabym wiedzieć.

Buźka (niegdyś Danka)

1. Data: 2004-01-27 17:16:39

Temat: Re: worki do pieczenia
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wyjaśni mi, na czym polega wyższość worka nad naczyniem
> żaroodpornym.
====
Na dobrym samopoczuciu ludzi używających worków.
====

A może to zupełnie inna filozofia?
====
To nie filozofia. To moda. A paru producentów dzięki reklamie robi na niej
niezłą kasę.

waldek
====

1. Data: 2004-01-27 19:14:36

Od: "jot.ber" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Buźka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wyjaśni mi, na czym polega wyższość worka nad naczyniem
> żaroodpornym.

mała kuchnia -> mało miejsca -> jeden gar-żar mniej
a jak Ludwik wyjdzie na kurczaki -> odpada mycie
pozdrawiam - jarek [jot.ber]

1. Data: 2004-01-27 20:23:53

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wyjaśni mi, na czym polega wyższość worka nad naczyniem
> żaroodpornym.

Ja różnicy nie widzę (przy naczyniu zamkniętym ). Minusem jest to, że
trudniej upchać wszystko w środku worka (u mnie dużo jedzą ;-), a plusem -
że po użyciu wywala się go do kosza , co jest przydatne np. przy wizycie
teściowej. ;-)))

Dorota

1. Data: 2004-01-28 10:08:17

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co jest przydatne np. przy wizycie teściowej. ;-)))

Rozumiem że leci do śmieci razem z workiem :)
Pozdr.

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2004-01-29 09:01:13

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> [...]
> ====
> To nie filozofia. To moda. A paru producentów dzięki reklamie robi na niej

chyba nie do konca... mam dosc maly piekarnik i czasem moge cos dusic tylko
w worku, to to sie zmiesci a tak duze naczynie nie... Inna sprawa, ze
uzywam ich naprawde tylko w krytycznych sytuacjach:P

Izza

Paszteciki
jak się robi różowy lukier?
[pytam] pierwsza krzyzowa
Re: sloik miodu
makowiec bardziej wilgotny - prosba o przepis