wybielanie zebow i nadwrazliwość

1. Data: 2004-07-10 11:30:22

Temat: wybielanie zebow i nadwrazliwość
Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tej nocy zalozylam preperat wbielajacy zeby Opalescence, no i po zdjeciu
rano szyn pojawila sie nadwrazliwosc zebow. Stomatolog mowil ze tak moze byc
i dal paste Sensodyne, ale nie bardzo pomaga. Uczucie jest okropne. Co
robic?
ewa

2. Data: 2004-07-10 11:51:06

Temat: Re: wybielanie zebow i nadwrazliwość
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> byc i dal paste Sensodyne, ale nie bardzo pomaga. Uczucie jest okropne. Co

Moze zmienic preparat? Na np Rapid White Brush-On ? Wrzuc w Google.

--
Ania Björk

3. Data: 2004-07-10 12:21:45

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
byc
> i dal paste Sensodyne, ale nie bardzo pomaga. Uczucie jest okropne. Co

jesli to pierwszy dzien po to przeczekac, jesli nie minie do poniedzialku to
skontakuj sie ze swoim stomatologiem
podobno przy tego typu preparatach czesto pojawia sie nadwrazliwosc, ktora
trwa nawet kilka tygodni

pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2004-07-10 12:36:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...pl> wrote in message news:ccok34$jkj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> i dal paste Sensodyne, ale nie bardzo pomaga. Uczucie jest okropne. Co

nie wybielac w nocy a w dzien, co drugi dzien np
albo tylko 2 godziny. tez sie wybieli, nieco dluzej,
a nadwrazliwosci nie bedzie az tak znacznej.
Opalescence rowniez produkuje po wybielaniu zel, z fluorem
ktory zmniejsza pozabiegowa wrazliwosc.

iwon(k)a

5. Data: 2004-07-10 13:35:06

Od: "Elik" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robic?
> ewa
>
> Radze wybrac sie do stomatologa, ktory zaaplikowal te kuracje
wybielajaca.Moze zalakieruje zeby lakierem fluorowym i dolegliwosci sie
zmniejsza.Wystapienie nadwrazliwosci podczas wybielania jest bardzo czestym
zjawiskiem...

6. Data: 2004-07-10 14:10:31

Temat: Re: wybielanie zebow i nadwrazliwo?ć
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elik napisał:
Uczucie jest okropne. Co
> [...]

zel elmed koniecznie!!! prrzypomina sie fluoryzacja z podstawowki;-)
Ale jezeli masz tylko wrazliwe zeby a nie bola to jest to dobry znak.
Ja tez chcialam wybielic, ale okazalo sie ze mialam taki bol i taka
wrazliwosc ze zrezygnowalam

Stokrotka

7. Data: 2004-07-11 22:32:21

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wybielajaca.Moze zalakieruje zeby lakierem fluorowym i dolegliwosci sie
> zmniejsza.Wystapienie nadwrazliwosci podczas wybielania jest bardzo
czestym
> zjawiskiem...

Jak zalakieruje, to nici z wybielania. Nadwrażliwość jest normalnym efektem
ubocznym. Fluoryzacja pomoże. Naajlepiej niech to zrobi dentysta
Piotr

8. Data: 2004-07-11 22:35:14

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a nadwrazliwosci nie bedzie az tak znacznej.
> Opalescence rowniez produkuje po wybielaniu zel, z fluorem

Żel i tak działa tylko przez krótki czas (nie pamiętam, ale nie więcej niż 2
godziny). Opalescence występuje w różnych stężeniach. Fizyki nie da się
oszukać - im dłużej i im większe stężenie tym lepszy efekt. Opalescene to
nie firma tylko nazwa preparatu. Żel fluorowy faktycznie to dobry pomysł.
Piotr

9. Data: 2004-07-12 13:37:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <t...@o...pl> wrote in message news:ccsfa1$dvv$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Żel i tak działa tylko przez krótki czas (nie pamiętam, ale nie więcej niż 2
> godziny). Opalescence występuje w różnych stężeniach. Fizyki nie da się
> oszukać - im dłużej i im większe stężenie tym lepszy efekt.

mozna go uzyskac roznymi, mniej bolesnymi drogami :)

> Opalescene to
> nie firma tylko nazwa preparatu.

zwracam honor Utradentowi :)) ale chyba mi wybaczy
bo stale u niego zamawiam, nie tylko dla mnie ;)))

> Żel fluorowy faktycznie to dobry pomysł.

fajnie to wymyslili (Ultradent zanczy sie :))))

iwon(k)a

Jedzenie w czasie choroby
Klawiterapia
zmiany w piersi - jaki lekarz?
Spuchnieta warga ?! :\
laserowe leczenie wad wzroku - 1 pytanie