załamka-dentysta i dziecko :(

21. Data: 2005-09-02 13:14:00

Temat: Re: pytanie do specjalisty:-)))
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Clio" <c...@p...onet.pl> wrote in message
news:df9ad8$7bj$1@news.onet.pl...

> Dentystka mi powiedziala, ze jest jakas klinika dla dzieci (podobno gdzies
> na Ursynowie w Wawie), gdzie w takich przypadkach daja "glupiego Jasia",
> ktory troche znieczula, a przede wszystkim otumania tak, ze dziecko nie
> pamieta i nie nabiera urazu do dentysty.

rzeczywiscie "glupi Jas" nie znieczula, a tylko otumania. trzeba i tak
znieczulic. na pewno dziecko musi byc wpsolpracujace z dentysta, bo
musi regularnie oddychac w czasie podawanie gazu.

> Acha, i ze dzieciom sie nie znieczula, bo one sie i tak dra i wyrywaja, bo
> boja sie calej "otoczki", a nie tylko bolu. Dla mnie brzmi to
> przerazajaco.

i nieprawdziwie. dzieci sie znieczula, tak samo jak doroslych.

> I oto moje pytanie:
> Czy jest jakas przyjazniejsza metoda leczenia takiego zeba?

w znieczuleniu :)

> Czy oprocz
> narkozy mozna jakos dziecko farmakologicznie "wspomoc" w przezyciu
> leczenia
> kanalowego?

tak,. dzieci dostaja leki uspokajajace.

iwon(k)a

22. Data: 2005-09-02 14:21:01

Temat: Re: za?amka-dentysta i dziecko :(
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-02 15:10, Użytkownik Iwon(k)a napisał:
> "pamana" <p...@w...pl> wrote in message

> to moze ja bolec. :>

powaznie ?grr

> w USA :)

no tak ,najfajniejsi wyjechali a u nas sadysci :(

pzdr
p.

23. Data: 2005-09-02 14:35:37

Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w znieczuleniu :)

> tak,. dzieci dostaja leki uspokajajace.

Dzieki, moze moja dentystka nie zna sie na leczeniu dzieci za bardzo. Bede
szukac odpowiednich lekarzy.
Pozdrawiam
Iza

24. Data: 2005-09-02 15:40:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powaznie ?grr

no w sumie tak. woda w koncowce szybkoobrptowej zapobiega
przegrzaniu zeba, co nie tylko jest bolesne, ale i szkodliwe.
(czy ta dentystka ma asystentke?)

> no tak ,najfajniejsi wyjechali a u nas sadysci :(

no cos Ty :) z cala pewnoscia sa tacy co znieczulaja dzieci
i uzywaja wody w koncowce. :) moze t adentystka ma "techniczne"
ograniczenia np nie ma asystentki, ktora wypalywala by wode (bez
silnego slinociagu moza sie po prostu zadlwawic) itp

iwon(k)a

25. Data: 2005-09-02 16:13:33

Temat: Re: załamka-dentysta i dziecko :(
Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to bol

JEST to ból. Uwierz mi na słowo. Ból i rozpieranie.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

26. Data: 2005-09-02 16:19:36

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

<ciach>

Moje nigdy nie ryczą bo zawsze robię w zniczuleniu (tzn. dentysta robi).
Działam tak od 5-go r.ż. (dzieci, nie mojego;-)).
Znieczulenia ogólnego nie polecam. Niekorzystne dla organizmu i z przykrymi
skutkami (ból głowy).

27. Data: 2005-09-02 16:29:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message

> Nie jest to bol
>
> JEST to ból. Uwierz mi na słowo. Ból i rozpieranie.

jesli za szybko podany, tak. i w sumie tym bardziej taki
spray mozna sobie darowac.

iwon(k)a

28. Data: 2005-09-02 22:28:03

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> powaznie ?grr

> no tak ,najfajniejsi wyjechali a u nas sadysci :(

Ze niby kto? ;-)
A na serio mysle ze i u nas znajdzie sie dobry dentysta ale raczej w
prywatnych przychodniach bo w panstwowkach moze i trafisz na dobrego lekarza
ale za to sprzet ma przedpotopowy zazwyczaj....

Magda

29. Data: 2005-09-03 14:53:45

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (czy ta dentystka ma asystentke?)

nie, nie ma.

30. Data: 2005-09-03 14:55:41

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na serio mysle ze i u nas znajdzie sie dobry dentysta ale raczej w
> prywatnych przychodniach bo w panstwowkach moze i trafisz na dobrego lekarza
> ale za to sprzet ma przedpotopowy zazwyczaj....

no wlasnie chodzimy prywatnie :)
z polecenia od innej mamy z rupy ktorej dzieci sa zadowolone ,moze jakos
biednie wygladamy i nie chce nas oskubac?:-/

idziemy w srode na smarowanie i wtedy z nia pogadam chociaz pewnie
ebdzie miala medyczne argumenty przecwi ,Iwonka daj nr tel bede zdzownic
jakby cow trakcie wizyty :)
pzdr
p.

ubezpieczenie w szkole- obowiązkowe?