zawierzyc

41. Data: 2017-11-09 16:06:51

Temat: Re: zawierzyc
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No i?
> Czyli je _mieli_, czego nie rozumiesz?
>
> Ty nie masz.

> I nikt ci tego nie broni.
>
> Ale chyba nie bezmyślnie? Przez przypadek wierzysz w to, a nie w co
> innego? Bez różnicy ci w co wierzysz?

> Dlaczego akurat w to?

> Czyli nie wiesz co będzie PO śmierci?

Nie wiem. WIERZĘ.
Ciągle nie odróżniasz.

> To skąd pomysły na "nauczanie" religii w szkołach?

Bo to szkoły utrzymywane przez religijne społeczeństwo - bo takie jego
prawo.

> Dzieciaki mają wkuć bajkę na blachę i już? Bo tak? Zakaz zadawania pytań?
> Produkcja bezmyślnych wiernych?

> Nie wiesz czy jest prawdziwa.

Oczywiście, że wiem - wiem przecież, czy wierzę, czy nie. No coś ty się z
choinki urwał?

> Nie chcę żebyś podważała to w co wierzysz.
> Chciałbym, żebyś podważyła inne wiary, które uważasz, że są błędne
> (nieprawdziwe) w porównaniu do twojej.

LOL - a jakim prawem ty nasz takie chcenie wobec mnie?
Ja tu podważam przede wszystkim TWOJĄ wiarę.

-> Skoro twoja jest prawdziwa, to
> pozostałe muszą być nieprawdziwe.
> Czy się mylę?

Oczywiście.
Jest JEDEN Bóg.
A ,,dziewice" to w ideologii (sic!) muzułmańskiej - bo to nie jest żadna
religia.

> Bo takich nie ma?

Ponownie wyrazy współczucia.

> Skoro są, wymień jedną chociaż.

> Widzę, że dla ciebie myślenie ma związek tylko z opłacalnością.

> Lepsze marnowanie życia na bezmyślności?

> Nie odwracaj kota ogonem.
> To religianci ciągle zaczepiają innych np. próbując narzucić swoje
> religijne prawa

Jakie konkretnie? - żebyś poważnie traktował swoj związek, nie wstydził się
obwieścić go ludziom, nie zdradzał żony, nie kradł, dał pracownikom
odpocząć w niedzielę?
To się kłóci z twoimi prawami?
Współczuję (żonie, okradanym ludziom, pracownikom).

> , wymuszając "nauczanie" religii w szkołach,

Nie ma obowiązku uczęszczania.

> dyskredytując inne religie itd.

Ile godzin w szkole zaplanowano na religię katolicką w krajach
muzułmańskich?

> Próbuję zrozumieć dlaczego to robią, skoro sami nie wiedzą dlaczego to
> robią.

Niczego nie dyskredytują, tylko wykorzystują swoje prawo
- żeby Polska była Polską, a nie drugim Aleppo. Starczy? Bo mnie jak
najbardziej.
:->

--
XL

42. Data: 2017-11-09 17:49:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-09 o 16:06, XL pisze:

> Nie wiem.

Skoro nie wiesz. To możesz się mylić.

> WIERZĘ.

To już ustaliliśmy. Powtarzasz się i to nie wnosi to nic nowego.

> Ciągle nie odróżniasz.

Ja odróżniam. To ty nie odróżniasz.
Ale jest krok do przodu. Już doszłaś do tego, że nie wiesz.

> Bo to szkoły utrzymywane przez religijne społeczeństwo - bo takie jego
> prawo.

Ale ja pytałem o co innego.
Skąd pomysł nauczania o czymś, czego nie wiesz?

Zapomniałaś odpowiedzieć na te pytania.

> Oczywiście, że wiem -

Jak godzisz te sprzeczności?
Wyżej przecież napisałaś, że nie wiesz.

> wiem przecież, czy wierzę, czy nie.

To już ustaliliśmy...

> No coś ty się z
> choinki urwał?

A skąd.
Wykazuję tylko brak konsekwencji w twoim rozumowaniu.

> LOL - a jakim prawem ty nasz takie chcenie wobec mnie?

Poważasz inne wiary. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego.

> Ja tu podważam przede wszystkim TWOJĄ wiarę.

Mojej wiary nie da się podważyć, bo ja nie wierzę :)

> -> Skoro twoja jest prawdziwa, to
>
> Oczywiście.
> Jest JEDEN Bóg.

Skąd wiesz?
Przecież wyżej napisałaś, że nie wiesz.

> A ,,dziewice" to w ideologii (sic!) muzułmańskiej - bo to nie jest żadna
> [...]

Czyli nie ma?

> Jakie konkretnie? - żebyś poważnie traktował swoj związek, nie wstydził się
> obwieścić go ludziom, nie zdradzał żony, nie kradł, dał pracownikom
> odpocząć w niedzielę?

Do tego nie jest potrzebna religia.

> To się kłóci z twoimi prawami?

To nie są prawa religijne.
Przecież nie wszyscy ateiści kradną, zdradzają żony itd.
Za to są religianci, którzy kradną i zdradzają żony.
Wniosek jest taki, że to nie dzięki religii ludzie nie kradną.

Jest wręcz przeciwnie niż twierdzisz. To religie dzielą i skłócają ludzi.

> Współczuję (żonie, okradanym ludziom, pracownikom).

Ja też.
A dzieciom księży i emerytom naciąganym przez Rydzyka nie współczujesz?
A ludziom, którzy są zabijani bo wierzą w inną religię?

> Nie ma obowiązku uczęszczania.

Tylko teoretycznie i doskonale to wiesz.
Stają na głowie żeby utrudnić niechodzenie. Nie wspominając o
religianckiej społeczności, która naciska na słabszych psychicznie
wymuszając posyłanie dzieci na religię. Własne dzieci napuszczają na
inne, żeby się z nich wyśmiewały. Tak po katolicku.

> Ile godzin w szkole zaplanowano na religię katolicką w krajach
> muzułmańskich?

Za dużo? Za mało?
Jeżeli oni mają więcej, to u nas ma być jeszcze więcej?
To jakiś konkurs?

Skąd wiesz, że to nie ich religia jest prawdziwa, tylko twoja?

> Niczego nie dyskredytują,

To dlaczego wspomniałaś o muzułmanach?

> tylko wykorzystują swoje prawo
> - żeby Polska była Polską, a nie drugim Aleppo. Starczy?

I to dlatego chcesz zrobić z Polski państwo wyznaniowe, żeby było tak
jak w Aleppo?
Przecież oni właśnie robią dokładnie to co ty chcesz zrobić.
Wykorzystują swoje prawo. Religijne.

"(...) religijne społeczeństwo - bo takie jego prawo."

Powinnaś ich doskonale rozumieć i im kibicować.
Nie rozumiem tej sprzeczności. Nie chcesz żeby było jak w Aleppo i
chcesz żeby było jak w Aleppo.
To trochę dziwne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2017-11-09 19:04:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Skoro nie wiesz. To możesz się mylić.

> To już ustaliliśmy. Powtarzasz się i to nie wnosi to nic nowego.

Nie mam obowiązku cię zabawiać nowościami. Nie ta wiara, sorry, ciągłe
nowości to tylko w twojej :->

> Ja odróżniam. To ty nie odróżniasz.
> Ale jest krok do przodu. Już doszłaś do tego, że nie wiesz.

To TY do tego doszedłeś - to ja ci cały czas tłumaczę, że wierzyć a
wiedzieć to dwie rożne rzeczy.
Jeszcze tylko musisz w pocie czoła dojść do tego, że ty TEŻ niczego nie
,,wiesz", a jedynie możesz wierzyć. No ale z tym ci zejdzie trochę dłużej.

> Ale ja pytałem o co innego.
> Skąd pomysł nauczania o czymś, czego nie wiesz?

Wierszy też w szkole ludzi uczą - choć ci raczej ich pisać nie będą :->
Ale rozumiem, że gdyby w szkole zamiast religii uczono dzieci, że nie ma
matki i ojca, tylko rodzic i rodzic, albo nawet rodzic i rodzic i rodzic
i... oraz że do osiągnięcia osiemnastki mają do wyboru ochnaście płci, oraz
że każdy może się parzyć z babą, chłopem, kozą lub kaloryferem na zmianę
albo równocześnie, to byś mi tu nie piszczał.

Aleś się rozochocił ?
Bo u nas na mszy ksiądz co rusz cytuje pytania dzieciaków i na nie
odpowiada - a la humor z zeszytów szkolnych, acz pouczający.
Może pójdź chociaż raz na jakąś lekcję religii - jako rodzic masz prawo
wejść i obserwować tę i każdą inną.
Co, nie masz dzieci?
Czyli nie wiesz, tylko wierzysz?
LOL

...zamiast bezmyślnych lesb, pedałów i zoofilów czy tam innych
homopingwinów?

> Zapomniałaś odpowiedzieć na te pytania.

> Jak godzisz te sprzeczności?
> Wyżej przecież napisałaś, że nie wiesz

Przeliteruj sobie, przesylabizuj, zrób rozbiór logiczny tekstu. Bo nic nie
poradzę więcej na twój brak umiejętności czytania druku.

> To już ustaliliśmy...

> A skąd.
> Wykazuję tylko brak konsekwencji w twoim rozumowaniu.

?wykazujesz. Perorujesz tu pierdoły i sam się nimi podniecasz.

> Poważasz inne wiary. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego.

> Mojej wiary nie da się podważyć, bo ja nie wierzę :)

To od razu pakuj się do trumny. Nawet kolacji sobie już nie rób, bo po co.
Aha - zanim co, to szybciutko zrób przelew internetowy dla mnie, ile tam
masz (bo po co ci), na priv podaję nr rachunku.

> Skąd wiesz?
> Przecież wyżej napisałaś, że nie wiesz.

Wierzę.

> Skąd wiesz?
> Przecież wyżej napisałaś, że nie wiesz.

O dziewicach, czy że ideologia?
:->

> Czyli nie ma?

Tu mnie masz.
Dla każdego pewne są tylko dwie - że się urodził i że umrze. Dla mnie jest
jeszcze trzecia.

> Do tego nie jest potrzebna religia.

Miło, że uznajesz Dekalog za słuszny. Zawszeć to dla ciebie jakiś krok do
przodu (choć wg ciebie pewnie do tyłu).
Czyli - o jakich ,,narzucanych prawach religianckich" mówisz? Tak
konkretniej?

> [...]
> Wniosek jest taki, że to nie dzięki religii ludzie nie kradną.
>
> Jest wręcz przeciwnie niż twierdzisz. To religie dzielą i skłócają ludzi.

Nie. To robią niewierzący oszuści udający wierzących.

> Ja też.
> A dzieciom księży i emerytom naciąganym przez Rydzyka nie współczujesz?

Nie wiem, z jakiego upoważnienia piszesz o dzieciach księży jako o gorszych
oraz oceniasz emerytów ,,Rydzyka" jako pozbawionych rozumu, a w przypadku
KODziarskich i POwskich oraz tzw. resortowych (czyt. czerwonych) emerytów
tego unikasz.
To świadczy o tym, jakim emerytem sam będziesz. Zapewne jednym z...
rozumnych :->

> A ludziom, którzy są zabijani bo wierzą w inną religię?

Tak, bardzo. Zwłaszcza, że w przytłaczającej większości zabijani są
chrześcijanie.

> Tylko teoretycznie i doskonale to wiesz.
> Stają na głowie żeby utrudnić niechodzenie.

O. Czyli co robią?

> [...]
> wymuszając posyłanie dzieci na religię. Własne dzieci napuszczają na
> inne, żeby się z nich wyśmiewały. Tak po katolicku.

Ale wiesz to, czy wierzysz?
LOL

> Za dużo? Za mało?

To JA pytam.

> Jeżeli oni mają więcej, to u nas ma być jeszcze więcej?
> To jakiś konkurs?

Pytanie. I oczekuję konkretnej odpowiedzi.

> Skąd wiesz, że to nie ich religia jest prawdziwa, tylko twoja?

> To dlaczego wspomniałaś o muzułmanach?

Bo TYLKO oni U SIEBIE dyskredytują.

> I to dlatego chcesz zrobić z Polski państwo wyznaniowe, żeby było tak
> jak w Aleppo?
> Przecież oni właśnie robią dokładnie to co ty chcesz zrobić.
> Wykorzystują swoje prawo. Religijne.

Powtarzam: nie myl religii z ideologią, bo ci ZAWSZE wyjdzie Aleppo.

> "(...) religijne społeczeństwo - bo takie jego prawo."
>
> Powinnaś ich doskonale rozumieć i im kibicować.

Jak wyżej.

> Nie rozumiem tej sprzeczności. Nie chcesz żeby było jak w Aleppo i
> chcesz żeby było jak w Aleppo.
> To trochę dziwne.

Bo ty głupi człowiek jesteś. Po prostu.

--
XL

44. Data: 2017-11-09 21:00:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-09 o 19:04, XL pisze:

> Nie mam obowiązku cię zabawiać nowościami. Nie ta wiara, sorry, ciągłe
> nowości to tylko w twojej :->

To się kupy nie trzyma :)
Przecież ja nie pytam o nowości. Podobno ta wiedza jest znana od 2000 lat...
Zaraz... duuużo starsza. Wcześniejsze religie też twierdziły, że są
prawdziwe. Ciągłe nowości co jest "tam", to tylko u was :)

> To TY do tego doszedłeś

Nie. Ty to napisałaś.
U ciebie jest postęp.
Ja to wiedziałem.

> - to ja ci cały czas tłumaczę, że wierzyć a
> wiedzieć to dwie rożne rzeczy.

I dlatego wciąż nie potrafisz mi powiedzieć, dlaczego wierzysz w to, a
nie w co innego, pomimo tego, że nie wiesz?

> Wierszy też w szkole ludzi uczą - choć ci raczej ich pisać nie będą :->

Ale wiersze istnieją.

> Ale rozumiem,

Jak widać nie rozumiesz i znowu próbujesz zmienić temat.

> [...]
> że każdy może się parzyć z babą, chłopem, kozą lub kaloryferem na zmianę
> albo równocześnie, to byś mi tu nie piszczał.

Bredzisz.
Zawsze możesz zapytać o to, co o tym sądzę. W innym wątku, bo to nie ma
związku.

Na razie nie wyjaśniłaś mi dlaczego uczą religii, skoro nie wiedzą czy
tak jest faktycznie.
I żebyś się nie zdziwiła... są szkoły w których uczą o ludziach
pieprzących kozy czy kaloryfer. Bo tacy ludzie się zdarzają.

> Aleś się rozochocił ?
> Bo u nas na mszy ksiądz co rusz cytuje pytania dzieciaków i na nie
> odpowiada -

Ale ja nie pytam o kolor skrzydełek aniołków.
Ja pytam, skąd wiesz, że "tam" aniołki istnieją? A nie np. zastępy
dziewic albo makaronowy potwór.
Możesz zacytować odpowiedź księdza, skoro ty nie potrafisz.

> ...zamiast bezmyślnych lesb, pedałów i zoofilów czy tam innych
> homopingwinów?

Nie zamiast. To osobna sprawa, bez związku.
Lesby, pedały i zoofile są też wśród religiantów.
O ich bezmyślności możesz założyć osobny wątek, a teraz się skup.

> Przeliteruj sobie, przesylabizuj, zrób rozbiór logiczny tekstu. Bo nic nie
> poradzę więcej na twój brak umiejętności czytania druku.

No to ta twoja bajka jest prawdziwa, czy nie jest?
Jest prawdziwsza od innych?
Zrób rozbiór logiczny tekstu i uzasadnij, że równocześnie jest prawdziwa
i nie wiesz czy jest prawdziwa.

> ?wykazujesz. Perorujesz tu pierdoły i sam się nimi podniecasz.

A skąd.
Irytujesz się, bo nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie.

> To od razu pakuj się do trumny. Nawet kolacji sobie już nie rób, bo po co.

To nielogiczne.
Ja wiem dlaczego i po co żyję.
Ty nie. Bo nie wiesz co "tam" jest.
Może żyjesz po to, żeby spotkać "tam" zastępy spragnionych dziewic? Albo
makaronowego potwora?

> Aha - zanim co, to szybciutko zrób przelew internetowy dla mnie, ile tam
> masz (bo po co ci), na priv podaję nr rachunku.

Eeee... słabo ci wychodzi naśladowanie Rydzyka.
Musisz się bardziej postarać.

> Wierzę.

Wierzysz, że jest jeden bóg, ale tego nie wiesz.
Więc skoro się mylę, dlaczego inne wiary są nieprawdziwe?
Oni też wierzą. Dlaczego ich wiara jest gorsza od twojej?

> O dziewicach, czy że ideologia?
> :->

Znowu gubisz wątek.
Że nie wiesz co jest "tam".

> Tu mnie masz.
> Dla każdego pewne są tylko dwie - że się urodził i że umrze. Dla mnie jest
> jeszcze trzecia.

Jaka?
Wymień Prawdziwą i Pewną.

> Miło, że uznajesz Dekalog za słuszny.

Napisałem tylko, że do tego nie jest potrzebna religia.
Resztę dopowiedziałaś sobie w głowie.

> Zawszeć to dla ciebie jakiś krok do
> przodu (choć wg ciebie pewnie do tyłu).

Nie od dziś religianci nie swoje prawa i nie swoje zwyczaje ubierają w
swoje religianckie piórka. Najczęściej idą na łatwiznę i przejmują je od
poprzednich religii.
I dobrze o tym wiesz.
Czy mam podać przykłady?

> Czyli - o jakich ,,narzucanych prawach religianckich" mówisz? Tak
> konkretniej?

Religia w szkołach, etaty kapelanów w wojsku, w szpitalach (to tylko
kilka z tych przymusowo płatnych z kieszeni nie tylko religiantów),
zakłamywanie rzeczywistości manipulując podstawą programową
(kreacjonizm... mówi ci to coś?), upierdalanie funduszy na in vitro (to
nie ma logicznego wytłumaczenia oprócz religijnego), klauzule sumienia
dla lekarzy i pewnie niedługo dla aptekarzy, obraza "uczuć religijnych"
w KK, prawa człowieka nie dla każdego człowieka...
Mogę tak długo. Jesteś gotowa psychicznie na taki ciężar?
Inne przykłady możesz znaleźć samodzielnie.

> Nie. To robią niewierzący oszuści udający wierzących.

Czyli udajesz wierzącą?
Dlaczego twierdzisz, że inne religie są fałszywe? Obrażasz uczucia
religijne innych.

> Nie wiem, z jakiego upoważnienia piszesz o dzieciach księży jako o gorszych

Znowu coś sobie dopisałaś w głowie.
Ja tak nie uważam. To religianci są oburzeni na to, że księża mają
dzieci. W takiej społeczności te dzieci mają przerąbane.

> oraz oceniasz emerytów ,,Rydzyka" jako pozbawionych rozumu,

No tak zostali wychowani na religii. Nie myśleć. Nie ich wina.
I znowu próbujesz manipulować. Nie oceniam emerytów, tylko naciągacza
Rydzyka. On też udaje, że wierzy, tak jak ty?

> a w przypadku
> KODziarskich i POwskich oraz tzw. resortowych (czyt. czerwonych) emerytów
> tego unikasz.

Nie unikam.
Piotrowicz też mi się nie podoba. Jak i wielu innych byłych PRLowskich
działaczy i byłych członków PZPR, a obecnie w pis..
Ale znowu próbujesz zmienić temat.
Następnym razem wytnę te dywagacje bez związku.

> Tak, bardzo. Zwłaszcza, że w przytłaczającej większości zabijani są
> chrześcijanie.

A tym, co byli (i są) zabijani przez chrześcijan też?

> To JA pytam.

> Pytanie. I oczekuję konkretnej odpowiedzi.

Za dużo. Tak jak u nas.

> Bo TYLKO oni U SIEBIE dyskredytują.

Przecież to nie jest prawda.
Dlaczego u nas nie ma innych religii w szkole?
Nawet nieobowiązkowo, ale żeby wliczało się do średniej?

> Powtarzam: nie myl religii z ideologią, bo ci ZAWSZE wyjdzie Aleppo.

Mi by nie wyszło. To religianci chcą zrobić z Polski państwo wyznaniowe,
a nie ja.
Oni o twojej religii mogą napisać dokładnie to samo.
Skąd wiesz, że to nie ich religia jest prawdziwsza od twojej?

> Jak wyżej.

Jak wyżej.

> Bo ty głupi człowiek jesteś. Po prostu.

Ciekawe... ja jestem głupi, bo ty nie potrafisz odpowiedzieć na
najprostsze pytania?
Jak dziecko w przedszkolu czegoś nie wie, to odpowiada "bo ty głupi
jesteś". I religianci :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2017-11-09 21:13:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ciekawe... ja jestem głupi, bo ty nie potrafisz odpowiedzieć na
> najprostsze pytania?

Na głupie.
Na głupie pytania nie ma odpowiedzi.

--
XL

46. Data: 2017-11-09 23:00:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-09 o 21:13, XL pisze:

> Na głupie.
> Na głupie pytania nie ma odpowiedzi.

Jak fajnie to sobie wytłumaczyłaś :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2017-11-09 23:46:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak fajnie to sobie wytłumaczyłaś :)

Tak sobie tłumacz.

--
XL

48. Data: 2018-01-03 00:29:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:59fcfe9d$0$5141$65785112@news.neostrada.pl...

> No i?
> Słabi psychicznie indoktrynowani od dzieciaka.
> Niektórym można wmówić, że w raju czekają na nich zastępy dziewic.
> I czego ma to do dowodzić?
> Że tak jest faktycznie, czy że ludzie są łatwowierni i że każdą bzdurę
> można im wmówić?

Najłatwiej jest wmówić bzdurę w którą CHCE SIĘ WIERZYĆ SAMEMU :-)

:-)))

49. Data: 2018-01-03 00:36:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5a01ff17$0$15205$65785112@news.neostrada.pl...

> [ciach rzeczy bez związku]
>
> Czyli to nie był twój świadomy wybór?

No przecież wiesz, że nie był... ochrzcili ją rodzice, chrzestni...
Oni za nią wybrali. Gdyby urodziła się w Syrii chodziłaby dziś w burce
i modliła się w stronę Mekki. Jak prawie każdy bezmyślny religiant
zaraziła się tą chorobą umysłową od swoich rodziców, otoczenia.

LOL

50. Data: 2018-01-03 00:38:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> no tak, no tak. wiadomo, jak to jest.
> ale nie jest konieczne, bycie przez cale, czy prawie cale zycie,
> chrzescijaniniem.
> oczywiscie, ze lepiej byc. choc w mlodzienczym wieku, to chyba sie nie da.
> chyba, ze cie w Pismach pozniej wybiela albo pelnosprawny wowczas nie
> byles.
> tak, tak dokladnie jest; sadze po wszystkich - dokładnie wszystkim.

Problem w tym, Jacku, że człowiek żyjący, nawet będąc na łożu śmierci
nie wie o życiu PO ŚMIERCI więcej niż noworodek, ja czy Ty.
Nie możesz tego detalu pomijać.

łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być
Siała baba mak
Eudajmonia
Freud miał w jednym rację
,,Optyka" na celowniku...