zazdrosc czy co ;o)

1. Data: 2002-10-10 10:25:03

Temat: zazdrosc czy co ;o)
Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ludzie co sie dzieje od kilku dni na pl.rec.gory, niedlugo iloscia
dostarczanych przepisow kuchennych zaczna bic na glowe ta grupe.
Pozazdroscili czy co? :o)

Pozdrawiam
misiorek :o)

m...@p...onet.pl
m...@a...katowice.pl

1. Data: 2002-10-10 10:26:28

Temat: Re: zazdrosc czy co ;o)
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "misiorek :o)" <m...@a...katowice.pl> napisał w wiadomości

> a jakie te przepisy - gorskie? Na kwasnice i oscypki?;-))
> Ja serio pytam - bo moze warto bedzie zasubskrybowac te grupe;-))
>
> pozdrawiam
> Basia

Ha ha!!! Na liscie koty-przyjaciele tez "lataja" przepisy kulinarne - gorsi
nie jestesmy ;-)))))

Magda

1. Data: 2002-10-10 10:30:07

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-10 10:30:11

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

misiorek :o) <m...@a...katowice.pl> w
<news:ao3kj2$b5r$1@news.tpi.pl> napisał(a):

> Witam,
> Ludzie co sie dzieje od kilku dni na pl.rec.gory, niedlugo iloscia
> dostarczanych przepisow kuchennych zaczna bic na glowe ta grupe.

Ale głównie na fasolkę. I to przeważnie jeden przepis. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

1. Data: 2002-10-10 10:35:08

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha ha!!! Na liscie koty-przyjaciele tez "lataja" przepisy kulinarne -
gorsi
> nie jestesmy ;-)))))

No kurcze, wlasnie zajrzalam na liste gory, rzeczywiscie gadaja o jedzeniu.
A na kotach to jakiego typu przepisy? Moze Ci ktorzy bywaja na innych niz
kuchnia grupach beda przerzucac pojawiajace sie tam przepisy na nasza
poczciwa kuchenna grupe?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-10-10 10:38:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>A na kotach to jakiego typu przepisy? Moze Ci ktorzy bywaja na innych niz
>kuchnia grupach beda przerzucac pojawiajace sie tam przepisy na nasza

a co? chcesz zwabic Wladyslawa na jaka zanete? nie wiem czy sie
da...on pewnie te grupe goralska czyta zamiast.

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-10 10:44:43

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> w <news:ao3l0v$dvj$1@news.tpi.pl>

A news:ao3r8k.1ko.1@Konrad.Brywczynski to niby co? ;-)

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2002-10-10 10:53:35

Od: "Lukasz Madeksza@Uni" <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> a jakie te przepisy - gorskie? Na kwasnice i oscypki?;-))
> Ja serio pytam - bo moze warto bedzie zasubskrybowac te grupe;-))

1. Fasolka dla TG (Trolla Grupowego) :-)))
W ilosciach wrecz gigantycznych
2. Proby rozszyfrowania przepisow na pyszne ciasta w schroniskach

Lukasz "Mikie" Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-10-10 12:16:44

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Madeksza@Uni wrote:

> 1. Fasolka dla TG (Trolla Grupowego) :-)))
> W ilosciach wrecz gigantycznych
> 2. Proby rozszyfrowania przepisow na pyszne ciasta w schroniskach

to im się raczej nie uda
bo te ciasta robią miejscowe, pracowite kobiety:-))

ewa

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-10-10 13:19:49

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

misiorek :o) wrote:
> [...]
>
> Ludzie co sie dzieje od kilku dni na pl.rec.gory, niedlugo iloscia
> dostarczanych przepisow kuchennych zaczna bic na glowe ta grupe.

OK. Sami tego chcieli:

Jaki polecacie czekan do porcjowania mrożonego mięsa ?

Pozdrawiam

Ed.

czym zastąpić sos worcestershire???
wafle