zielono w mieście

11. Data: 2003-02-04 19:35:43

Temat: Re: zielono w mieście
Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...pl napisał(a):

> wykożystać [...]

Chętnie bym Cię "wykożystał" a skoro jesteś EWĄ to pewnie wiesz do czego!!!
;-)))
pozdr. Jerzy

12. Data: 2003-02-04 19:45:14

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Wprowadzanie bylin i cebul - ma sens tuż przed Urzędem Miejskim (jest
> szansa, że straż przypilnuje). Wprowadzanie iglaków - właśnie
przechodziłam
> dziś przez skwerek, gdzie większość jest podeschnięta od dołu (psy). Zanim
> się ludzi nie wychowa, to należy sadzić po prostu najbardziej odporne na
> zniszczenie i zaniedbanie rośliny. Inne postepowanie moim zdaniem jest
tylko
> oznaką braku realizmu.
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> "Zanim się ludzi nie wy........... "

Wita wszystkich na antenie boletus

13. Data: 2003-02-04 19:50:45

Temat: Odp: zielono w mieście
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Chętnie bym Cię "wykożystał" a skoro jesteś EWĄ to pewnie wiesz do
czego!!!
Jerzy! Ty perwersie! To już nie możesz tak normalnie, tradycyjnie dziewczyny
wykorzystać?? :-) Do pielenia ogródka na przykład???
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2003-02-04 19:58:22

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Lucjan

>Wita wszystkich na antenie boletus

A co Ty robisz na antenie, jakies sygnały odbierasz :-)
:-) Bogusław

15. Data: 2003-02-04 20:17:11

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of e...@w...pl

> Chciałoby się żeby osiedla wyglądały jak ogrody, ale czy to
> realne? Wprowadzamy
> byliny, cebule, ale czy słusznie? to się okaże.
> No i co Wy o tym myślicie?
> Pozdrawiam serdecznie, Ewa

Pomysł godny ale nie w naszych warunkach.
Takie osiedla powinny być pielęgnowane przez fachowców z branży, czy aby
wystarczy na to pieniędzy.
Większość ludzi sądzi że wystarczy zaprojektować i zrealizować ogród. Nikt
nie zastanawia sie nad kosztami późniejszej pielęgnacji.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

16. Data: 2003-02-04 22:49:56

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEOODHAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of Lucjan

> A co Ty robisz na antenie, jakies sygnały odbierasz :-)
> :-) Bogusław

Ech Bogusławie -może ten jak kogut z dachu wskoczył na antenę ? W każdym
razie znudził mnie niezmiernie i już jest niewidoczny .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

17. Data: 2003-02-05 01:19:42

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

och rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl

> Ech Bogusławie - nie wiedziałem,że ludzie bez poczucia
humoru ślepną na starość.Co za strata.

Pozdrawia boletus

18. Data: 2003-02-05 01:26:35

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-) Bogusław
>
> -- Próbuję nawiązać kontakt z duchem Tadeusza. Boi się
chłopina "zasadzić" wieczorem na karpia. To skandal
nie móc swoich ryb łowić we własnym stawie.
Pozdrawia boletus

19. Data: 2003-02-05 02:09:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea pozdrawia wszystkich z Rzeszowa :)

20. Data: 2003-02-05 02:29:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Nam na tym zalezy, ale wystarczy rozejrzec sie wokol, jak zalezy na tym
innym... Trzeba ludzi edukowac; jesli sie ludzi nie zmieni, to wciaz nasze
miasta beda pustyniami, z niewielkimi oazami zieleni (ogrodami botanicznymi,
oczywiscie ;)
Teraz moze i pieniedzy nie wystarczy - ale dlaczego?
Dlatego, ze trzeba zaplacic przeciez tym sztabom robotnikow, kosiarzy,
pilarzy itp. wykonujacych biezace plany zaglady zieleni miejskiej. Trzeba za
cos przeciez kupic te iglaczki, ktore padaja w rok po posadzeniu...
Oglawianie swierkow tez kosztuje.

Pozdrawiam,
Bpjea

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...

> Pomysł godny ale nie w naszych warunkach.
> Takie osiedla powinny być pielęgnowane przez fachowców z branży, czy aby
>wystarczy na to pieniędzy.
>Większo?ć ludzi s?dzi że wystarczy zaprojektować i zrealizować ogród. Nikt
>nie zastanawia sie nad kosztami póĄniejszej pielęgnacji.
>Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
>Bogusław Radzimierski.
>www.ogrod-botaniczny.pl

www.wogrodzie.pl
Zhakowana strona Sieciogrodu