zielono w mieście

21. Data: 2003-02-05 13:15:06

Temat: Re: zielono w mieście
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message
news:b1pu71$ouj$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Teraz moze i pieniedzy nie wystarczy - ale dlaczego?
> Dlatego, ze trzeba zaplacic przeciez tym sztabom robotnikow, kosiarzy,
> pilarzy itp. wykonujacych biezace plany zaglady zieleni miejskiej.

To jest dobry plan na walke z bezrobociem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2003-02-05 14:18:24

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucjan" napisał o 2:19 i 2:26
Użytkownik "Bpjea" napisał o 3:09 i 3:29

Czy Wy cierpicie na bezsenność czy macie nocną pracę?

Majka

23. Data: 2003-02-05 14:53:07

Temat: Odp: zielono w mieście
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b1pu70$ouj$...@a...news.tpi.pl...
> Bpjea pozdrawia wszystkich z Rzeszowa :)
A jak tam się trzyma kino "Przodownik"??? A Romek Konieczkowski robi jeszcze
kabaret "Meluzyna"?? A..., a dam sobie spokój... :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2003-02-05 15:42:13

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzu, czemu Ty nie wytykasz błędów ortograficznych panom tylko czepiasz się
Ewy?
Gabi

http://www.gazeta.pl/usenet/

25. Data: 2003-02-06 00:07:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze
> kabaret "Meluzyna"?? A..., a dam sobie spokój... :-)))

a ja z Rzeszowa to najbardziej pamietam plendze
(w takiej malej smazalni przy dworcu PKP)
byly prawie ( 20 lat temu) tak dobre
ktore sam smaze
:))))))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

26. Data: 2003-02-06 01:10:11

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lucjan" napisał o 2:19 i 2:26
> Użytkownik "Bpjea" napisał o 3:09 i 3:29
>
> Czy Wy cierpicie na bezsennoœć czy macie nocnš pracę?
>
> Majka

Pracujemy na okraglo.Cala dobe na nogach.
Pozdrawia boletus

27. Data: 2003-02-06 01:14:53

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

i plendze tez, tej,tej Pozdrawia boletus

28. Data: 2003-02-06 01:59:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:595a.00000376.3e41b5f2@newsgate.onet.pl...

> Pracujemy na okraglo.Cala dobe na nogach.

Przy komputerze to chyba nie na nogach? :-)

Pozdrowienia,
Michal

29. Data: 2003-02-06 02:54:06

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of b...@o...pl

> Pracujemy na okraglo.Cala dobe na nogach.
> Pozdrawia boletus

Pewnie w dzień śpicie :-)
Pozdrawia po porannej kawie Bogusław Radzimierski

30. Data: 2003-02-06 02:58:40

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz

> Przy komputerze to chyba nie na nogach? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal
Lubię rano wstawać ,szczególnie wiosną,uwielbiam wschody słońca
szczególnie jak jestem na rybach:-)
Dzisiaj jakoś nie było brania :-)
Pozdrawiam, Bogusław

www.wogrodzie.pl