zlosliwy guz na watrobie

1. Data: 2001-08-03 07:54:36

Temat: zlosliwy guz na watrobie
Od: <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam mame w podeszlym wieku, ktora ma zdiagnozowane szpitalnie guz na watrobie
wielkosci piesci. poniewaz lekarze stwierdzili bardzo duze ryzyko leczenia
chemia badz operacyjnie, dlatego tez poszukuje alternatywnej mozliwosci
niekonwecjonalnej (ziola, radiesteci)
wszelkie propozycje pomocy majej mamie prosze kierowac na
q...@p...onet.pl
g...@e...com.pl
z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2001-08-03 17:54:47

Temat: Odp: zlosliwy guz na watrobie
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niekonwecjonalnej (ziola, radiesteci)
> wszelkie propozycje pomocy majej mamie prosze kierowac na

samymi ziolami to jeszcze nikt sie nie wyleczyl aczkolwiek znam przypadki
skutecznego przedluzania zycia oraz remisji nowotworu po stosowaniu
niekonwencjonalnych metod leczenia jednak gwarancja w takich przypadkach
jest raczej mierna.

3. Data: 2001-08-05 02:09:57

Temat: Re: zlosliwy guz na watrobie
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niekonwecjonalnej (ziola, radiesteci)
> wszelkie propozycje pomocy majej mamie prosze kierowac na

Oprocz chemioterapii i chirurgii istnieje jeszcze 6 innych metod leczenia
nowotworow watroby, przeznaczone sa one glownie dla osob o wysokim stopniu
ryzyka.

Blizsze dane sa pod :

http://www.medscape.com/40863.rhtml?srcmp=ms-072701

Byc moze bedziesz musial sie zapisac na medscape .

Nie wiem ktore sa z wymienionych dostepne w Polsce.
Leczenie ziolami nie ma sensu, podobnie przez radiestete. Sorry !

Pozdrawiam

dradam

Pierwszy raz tutaj ... i pytanie
Zadzierające się skórki przy paznokciach
!! SPRZEDAM AUTOKLAW !!
soczewki kontaktowe i rower
dwa pytania