zmywarka do naczyń - co zamiast proszku?

1. Data: 2004-04-23 08:44:03

Temat: zmywarka do naczyń - co zamiast proszku?
Od: "Magdalena Kędzierska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
nie wiem czy dobrze adresuję pytanie, ale nie znalazłam bardziej
odpowiedniej grupy.

Czy ktoś próbował dać do zmywarki coś innego niż proszek/tabletki do
zmywarek i co z tego wynikło? :-)

konkretnie mam na myśli stosowanie np. płynu do naczyń, proszków do prania,
płatków mydlanych, soli kuchennej.

dodam odrazu że nie jestem zainteresowana radami typu "producent tego nie
poleca" ale konkretnymi doświadczeniami z takich eksperymentów :-))

pozdrawiam ciepło (i coraz cieplej u nas)
magda

1. Data: 2004-04-23 18:33:28

Temat: Re: zmywarka do naczyń - co zamiast proszku?
Od: "Magdalena W." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Kędzierska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś próbował dać do zmywarki coś innego niż proszek/tabletki do
> zmywarek i co z tego wynikło? :-)
Ja nie i nie bede.
Nie jestem glupia, nie mam zapedow eksperymentatorskich na poziomie dziecka
ze szkoly podstawowej, a przede wszystkim szanuje swoje ciezko zarobione
pieniadze, ktore na zakup zmywarki przeznaczylam.
A poza tym to NTG -> jest grupa o AGD.

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2004-05-30 18:01:15