związki

481. Data: 2009-08-10 19:08:43

Temat: Re: związki
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Biedna, wszystko Ci się z jednym kojarzy...

To taki okołoarystokratyczny wentyl, że tak się personalnie odgryzając
wyrażę. :)

michał

482. Data: 2009-08-10 19:09:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 21:08:43 +0200, michal napisał(a):

> To taki okołoarystokratyczny wentyl, że tak się personalnie odgryzając
> wyrażę. :)

A Ty jaki masz wentyl? - porno?

483. Data: 2009-08-10 19:15:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> Paulino- o czym Ty właściwie piszesz? Stawiasz mi- moim zdaniem-
> całkiem nieuprawioną diagnoze psychologiczną (całkiem nieprawdziwą-
> nikt nikomu nie może wyprać problemów), wcześniej zachowujesz się w
> stosunku do mnie w sposób niegrzeczny, a na dodatek oświadczasz, że
> nie potrzebujesz specjalisty. Może i nie, ale co to ma do tematu
> dyskusji? Czy ja Ci to imputuję? Skoro nie- to po co to piszesz?
> Kolejna sprawa- jeśli nie rozumiesz mojej postawy- a zrozumieć
> chcesz- to może napisz, o co Ci chodzi? Czego konkretnie nie rozumiesz?

Teraz rżniesz w dyplomatkę!

michał

484. Data: 2009-08-10 19:17:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Wtedy wreszcie będzie można wyjść z tego wątku - z przyczyn
> obiektywnych.

Dlaczego? Bardziej będzie pasował temat "figury"? :)

michał

485. Data: 2009-08-10 19:48:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wtedy wreszcie będzie można wyjść z tego wątku - z przyczyn obiektywnych.

Właśnie z przerażeniem obserwuję, jak ten wątek się rozrasta.
Nie nadążam czytać, a tym bardziej wtrancać swoich trzech groszy. ;)

Ewa

486. Data: 2009-08-10 19:51:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> tego, co pisałem- nie zawiera żadnych aluzji do kogokolwiek tutaj- więc

A określenia typu "ci, którzy się wypowiadają w tym wątku" (cytuję z
pamięci) to nie jest aluzja do kogoś?

Ewa

487. Data: 2009-08-10 20:07:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jedyną moją strefą intymną wobec zaufanego partnera jest WC. Nie mam
> innych.

Hi hi, a co, udajesz przed nim, że nie pierdzisz? Dlaczego nie pójdziesz
na całość? Czy to właśnie nie jest jedna z tych intymnych spraw, do
której się nie dopuszcza nawet najbliższej osoby?

Ewa

488. Data: 2009-08-10 20:11:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> W odbyt też?

Koniecznie! Po tym poznasz, czy przypadkiem nie homo. ;)

Ewa

489. Data: 2009-08-10 20:16:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> specjalisty. Może i nie, ale co to ma do tematu dyskusji? Czy ja Ci to
> imputuję? Skoro nie- to po co to piszesz?

A propos nawracającego tonu Twoich wypowiedzi. Przyznam jednak, że dosyć
niefortunnie przykleiłam się ze swoimi spostrzeżeniami.

> Kolejna sprawa- jeśli nie rozumiesz mojej postawy- a zrozumieć chcesz-
> to może napisz, o co Ci chodzi? Czego konkretnie nie rozumiesz?

Nie rozumiem dlaczego nie zauważyłeś, że z inicjującego posta wybrałam
wariant nr 1 i go w życiu stosuję. Teoretycznie powinnam obok XL stań na
piedestale i otrzymać tytuł głoszącego Prawdę i Miłość. Tylko nie
głoszę, ciekawe dlaczego?

--

Paulinka

490. Data: 2009-08-10 20:18:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Koniecznie! Po tym poznasz, czy przypadkiem nie homo. ;)

Po tym, co XL napisała o _pewnej_ heteryczności Chirka... fuj!
;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/