związki

491. Data: 2009-08-10 20:19:02

Temat: Re: zwiazki
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> niewiele pracy? Bo moim zdaniem- nie ma takich.
> I nie jest to zadna podpucha- po prostu Ty, jak i kilka innych osób
> dyskutujacych w tym watku stawiacie mi zarzuty- a gdy prosze o konkrety-
> to kije w wode- i cisza. Bo nie ma czegos takiego. Niczego takiego nie
> pisalem, nie twierdzilem. Po prostu wrzuciliscie mnie do jakiejs
> szufladki, a wedlug was ludzie z tej szuflady maja takie to a takie
> poglady- wiec sie do nich odnosiliscie- zamiast do moich (ze przypomne
> Twoje 3 slowa do ojca dyrektora). Wiesz co? Zalosne to jest

Moje 3 s?owa do ojca dyrektora to by? z.art. Czuje; sie; zaz.enowana, ze
musze; dowcipy wyjas'niac'. Troche; luzu Chiron.

--

Paulinka

492. Data: 2009-08-10 20:21:01

Temat: Re: związki
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Jedyną moją strefą intymną wobec zaufanego partnera jest WC. Nie mam
> innych.

Dobre i to. Dobę temu i do tego byś się nie przyznał. :)

michał

493. Data: 2009-08-10 20:24:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Dobre i to. Dobę temu i do tego byś się nie przyznał. :)

TO XL się przyznała. :)

Czas kończyć ten wątek.

Ewa

494. Data: 2009-08-10 20:27:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Chyba wyślę Ci smsa.

Będzie mi miło. Odpowiem, jak tylko będę mógł.

michał

495. Data: 2009-08-10 20:27:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Teraz rżniesz w dyplomatkę!

To była prowokacja! Teraz to i mnie się skojarzyło ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

496. Data: 2009-08-10 20:29:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Właśnie z przerażeniem obserwuję, jak ten wątek się rozrasta.
> Nie nadążam czytać, a tym bardziej wtrancać swoich trzech groszy. ;)

Napisz smsa do michała, to się skończy :D

--
Pozdrawiam - Aicha

497. Data: 2009-08-10 20:32:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Napisz smsa do michała, to się skończy :D

Napisz sms-a do żony Chirona ;)

--

Paulinka

498. Data: 2009-08-10 20:34:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> To taki okołoarystokratyczny wentyl, że tak się personalnie odgryzając
> wyrażę. :)

Ałaaaa! "Zobaczyłam" kaczuszkę z wentylkiem. Z tyłu :DDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha

499. Data: 2009-08-10 20:36:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> To co innego. Michał pisze o strefach zastrzeżonych: chce czy nie- i
> tak nie wlizie:-)

Jeśi wlizie, to nie można mu ufać.

michał

500. Data: 2009-08-10 20:43:18

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisal w
wiadomosci news:h5pvv1$20l$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> Moje 3 s?owa do ojca dyrektora to by? z.art. Czuje; sie; zaz.enowana, ze
> musze; dowcipy wyjas'niac'. Troche; luzu Chiron.

Straszny sztywniak jestem:-)

pozdrawiam

Chiron

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/