zwijacz rolety antywłamaniowej

1. Data: 2006-05-16 16:22:27

Temat: zwijacz rolety antywłamaniowej
Od: "przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
gdzie w rejonie Katowic ewentualnie Krakowa można kupić zwijacz rolety do
mocowania w ścianie? - mam standardowy zwijacz zewnętrzny ale musi byś
zastąpiony na takiego, co się go chowa w ścianę.
Dzwoniłem po kilku firmach ale raczej są zieloni w temacie - proszę o
jakoweś konkretne namiary, jeżeli ktoś się tym zajmuje lub wie gdzie takie
ustrojstwo dostanę.
pozdrawiam
przemek

2. Data: 2006-05-16 23:11:58

Temat: Re: zwijacz rolety antywłamaniowej
Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przemek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dzwoniłem po kilku firmach ale raczej są zieloni w temacie - proszę o
> jakoweś konkretne namiary, jeżeli ktoś się tym zajmuje lub wie gdzie takie

Ja zamawialem wczoraj rolety, skrzynki juz mam od roku. Wlasnie beda takie
zwijacze jakich szukasz ale daleko od Ciebie wiec jak nikt Ci nie pomoze to
daj znac.

Artur W.

Suszarka do ubrań..?
szukam - system drzwi przesuwnych z niskim torem dolnym
Ktoś używa piekarnika? - Ariston FZ 1002
Glazurnik poszukiwany ? Kraków
Płot od sąsiada na kupowanej działce