A co powiecie na mój problem?

1. Data: 2004-09-07 19:46:54

Temat: A co powiecie na mój problem?
Od: "Gosiaczek" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiecie na mój problem : od roku leczę się na zakażenie dróg moczowych
(zapalenie szyjki pęcherza)...w trakcie leczenia (u Urologa-prywatnie) wykrył u
mnie zapalenie przydatków. Więc w sumie to już zgłupiałam. w ciągu roku brałam
wiele antybiotyk ale dopiero urolog u którego leczę sie już 1,5 miesiąca
przepisał mi globulki. Ze względu na chorobę nakazał mi nie współżyć przez 3-4
tygodnie. Ostatnio zezwolił. No i mam problem. Po współżyciu moje problemy z
pęcherzem się pogorszyły.Uprzedzam że stosujemy prezerwatywy. Może jestem
uczulona na lateks i tak mój organizm reaguje? Już sama nie wiem. A może
obecnie zapalenie pochwy daje w tenm sposób o sobie znać? Nie mam bladego
pojęcia.

2. Data: 2004-09-07 22:02:17

Temat: Re: A co powiecie na mój problem?
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczek wrote:
cut

Poszukaj w google pod hasłem "honeymoon cystitis" .
Czasem wystarczy zażyć biseptol 960 po ...
Vlad

3. Data: 2004-09-08 05:52:00

Od: "Gosiaczek" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gosiaczek wrote:
> cut
>
> Poszukaj w google pod hasłem "honeymoon cystitis" .
> Czasem wystarczy zażyć biseptol 960 po ...
> Vlad

"honeymoon cystitis" -możesz mi to na polski przetłumaczyć?

4. Data: 2004-09-08 06:58:28

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes moze z wroclawia?

5. Data: 2004-09-08 07:37:38

Od: "MałGosia" <gosskaWYTNIJ_TO_COŚ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczek napisał
> "honeymoon cystitis" -możesz mi to na polski przetłumaczyć?

taaa... slynna choroba miodowego miesiaca ;)

pozdrawiam
Gosia

6. Data: 2004-09-08 07:54:37

Od: "PC" <p...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdanie sprawa jest prosta, aczkolwiek uciążliwa. Masz obniżoną
odporność organizmu i dopadają Cię rożne infekcje. Lekatrze chętnie wypisują
recepty, ale w takich wypadkach na niewiele się to zda, bo leczą skutki, a
nie przyczynę. Musisz oczyścić organizm z toksyn, a później podnieść
odporność organizmu (jako pierwszy Paraprotex - zabije wszystkie paskustwa,
później Nopalin - usunie to co zostało po walce, a na koniec coś na
podniesienie odporności Immunaid z Vilcacorą i Noni) wszystkie preparaty
pochodzenia naturalnego-bez jakichkolwiek działań ubocznych, kuracja droga i
długotrwała lub.... antybiotyki wyniszczające oranizm i bez większych
sukcesów na bolu bitwy. Wybór należy do Ciebie. Informacji szukaj w necie np
www.ibg.pl
PC

polskie leki...
Migdały usuwać czy nie usuwać