A propos Miedzymorza

1. Data: 2018-10-14 12:08:44

Temat: A propos Miedzymorza
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pisza wlasnie, ze kanclerz Austrii Sebastian Kurz jest przeciw
wykluczeniu wegierskiej partii Fidesz z europejskiej partii ludowej
(EVP), bo nie chce zeby "niechciani wschodni Europejczycy" petali sie
gdzies po peryferiach i nie stworzyli przypadkiem sobie jakiejs nowej
partii. A tak mozna na nich jakos wplywac.

Przed paru dniami Austriakow wkurzyla Polska, ktora zablokowala
podpisanie deklaracji o prawach podstawowych. Nawet Wegry probowali
jakos lagodzic sytuacje, ale bez efektu. Zioberman postawil na swoim.
Znowu zwyciestwo 1:27.
Kandydaci do Miedzymorza poszli inna droga.
To niby drobiazgi, ale gdyby poszlo o pryncypia, to "powstajacy z kolan"
przypomnieliby o prawach do Lwowa i Wilna, sasiedzi chcieliby Przemysla
i bronili UPA, inni przypomnieliby o Zaolziu, Spiszu i "bratniej pomocy
w 1968". A osmieleni nastepni "sprzymierzency" chcieliby korygowac
granice Serbii (Wojwodyna), Slowenii, Ukrainy, Rumunii, Moldawii itd.

Prezydenci spotkaja sie raz na rok. Dobrze zjedza, wypija, pogadaja,
zrobia fotki i pojada do domow.

http://www.spiegel.de/politik/ausland/sebastian-kurz
-warnt-vor-ausschluss-von-orbans-partei-aus-evp-a-12
33134.html

Pozostaje wiec ??????????? ????????????? ????

https://tinyurl.com/pce8gvs
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-10-14 20:21:46

Temat: Re: A propos Miedzymorza
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-14 12:08, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
-warnt-vor-ausschluss-von-orbans-partei-aus-evp-a-12
33134.html

> Pozostaje wiec ??????????? ????????????? ????

i wszystkich Austryjaków wkurzyła ta Polska, czy tylko paru?

A co do Trójmorza.
Zdecyduje ekonomia a nie moskiewska narracja.

3. Data: 2018-10-14 22:07:03

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.10.2018 um 20:21 schrieb Ilona:

> [...]
>

> i wszystkich Austryjaków wkurzyła ta Polska, czy tylko paru?
>

> A co do Trójmorza.
> Zdecyduje ekonomia a nie moskiewska narracja.

Nie znam wszystkich, ale czytalem o kanclerzu i ministrze
sprawiedliwosci (nazywa sie ministrem konstytucyjnym). A ekonomia
rzeczywiscie dziala, bo Balkany i okolice wola raczej z bogatszymi i
stabilniejszymi (Austria, Niemcy). Wlochy na razie psuja finanse, wiec
nie sa atrakcyjne, ale mieli juz chyba z 70 rzadow po wojnie, czyli moze
byc gorzej lub lepiej, i lepiej przeczekac (chyba maja znowu jakies
spory z Austria).
Gdybym mogl radzic, to sugerowalbym jakies koalicje z Hiszpania i
Portugalia. Zadnych sporow terytorialnych, no moze jakies zaszlosci,
Galicja...
Ksiestwo Liechtenstein polecam, ale nie ma na razie dostepu do morza. Ma
jednak jedynowladce, ktory moze odwolac rzad, zmieniac prawa i
katolickie - polski organista w Vaduz, biskup, dla ktorego JP2 zrobil
diecezje, bo go szwajcarscy wierni nie chcieli. Bardzo dobry wybor!

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

także dziewczyny rzucają kamieniami
Jak działa rosyjski troll
Klimat sie (nie) zmienia
Demonstrowali
Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.