Adam, Ewa i boski zakaz.

101. Data: 2017-07-09 11:59:38

Temat: Re: Adam, Ewa i model.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FranekStan pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Powód jest taki, że sam chciałeś.

Do tanga zawsze trzeba dwojga.

> Wielu jest pobudzanych przez samice i nie dochodzi do kontaktu
> seksualnego.

A możesz wyjaśnić DLACZEGO nie dochodzi do kontaktu?

> Ten twój model edukacji seksualnej to jakiś wzorzec, czy może wytwór
> twojej wyobraźni ?

Nie tyle wyobraźni ile dedukcji.

> Chcesz komuś narzucać swój model edukacji seksualnej. To ty jesteś
> tyran seksualny.

Ja nikomu niczego nie narzucam tylko dyskutuję model wychowawczy, który
według mnie prowadzi do stworzenia doskonałego związku Kobiety z
Mężczyzną a przez ich doświadczenie również do pełnego samopoznania i
doskonałości S(T)wórcy.

> Edukacja seksualna nie jest głównym elementem doskonałości, jest
> tylko jednym z wielu elementów mających wpływ na doskonałość.

Ale jest elementem podstawowym bez którego cała reszta się rozsypuje w pył.

LeoTar Gnostyk

102. Data: 2017-07-09 21:50:31

Temat: Re: Adam, Ewa i boski zakaz.
Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 09 Jul 2017 09:11:48 +0200, Trybun wrote:

> Akurat ja nie muszę się posiłkować czyimiś sugestiami czy punktami
> widzenia co stanowi zło tego świata. Dziękuję za link, ale nie ma w nim
> nic odkrywczego.

sadzilem ze jestes czlowiekiem myslacym i dojrzysz sedno ale pomylilem sie
przepraszam

103. Data: 2017-07-10 10:41:23

Od: "FranekStan" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tyle wyobraźni ile dedukcji.

Na jakim poziomie jest twoja dedukcja w skali 0 - 10
w zakresie modelu edukacji seksualnej ?
0 (zero) - poziom debila
10 (dziesięć) - poziom geniusza

> Ale jest elementem podstawowym bez którego cała reszta się rozsypuje w
> pył.
>
> LeoTar Gnostyk

Doskonały człowiek to nie tylko doskonały seksualnie.
Strasznie spłyciłeś pojęcie człowieczeństwa.

104. Data: 2017-07-10 15:41:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FranekStan pisze:
> [...]

> Na jakim poziomie jest twoja dedukcja w skali 0 - 10 w zakresie
> modelu edukacji seksualnej ? 0 (zero) - poziom debila 10 (dziesięć)

Nie mnie oceniać samego siebie. Od tego są ci, którzy się wypowiadają.

> Doskonały człowiek to nie tylko doskonały seksualnie. Strasznie
> spłyciłeś pojęcie człowieczeństwa.

To raczej ty nie wiesz o czym piszesz, skoro sprowadzasz życie intymne
do doskonałej sprawności seksualnej.

LeoTar Gnostyk

105. Data: 2017-07-10 17:49:06

Temat: Re: Adam, Ewa i leoś wydedukował.
Od: "FranekStan" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mnie oceniać samego siebie.

Ale to ty wydedukowałeś, cytuję :
"Doskonałość powinna być wyniesiona z domu rodzinnego dzięki
edukacji seksualnej według mojego modelu."
Ten twój model to model geniusza, czy model debila ?

> To raczej ty nie wiesz o czym piszesz, skoro sprowadzasz życie intymne
> do doskonałej sprawności seksualnej.
>
> LeoTar Gnostyk

Ale to ty wydedukowałeś, cytuję :
"Edukacja seksualna, element podstawowy doskonałości, jest elementem
podstawowym bez którego cała reszta się rozsypuje w pył."
To znaczy, że dla ciebie człowieczeństwo to tylko seks.

106. Data: 2017-07-10 19:58:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FranekStan pisze:
> [...]

> wyniesiona z domu rodzinnego dzięki edukacji seksualnej według mojego
> modelu." Ten twój model to model geniusza, czy model debila ?

Człowiek Świadomy, zarówno w skali mikro jak i makro, będzie geniuszem.
Człowiek nieświadomy czyli taki, któremu będzie się nadal zakazywać
poznania jego S(T)wórcy zdegeneruje się do swojego przodka i wróci na
drzewo.

> Ale to ty wydedukowałeś, cytuję : "Edukacja seksualna, element
> podstawowy doskonałości, jest elementem podstawowym bez którego cała
> reszta się rozsypuje w pył." To znaczy, że dla ciebie
> człowieczeństwo to tylko seks.

Człowieczeństwo to intymność pozbawiona wszelkich granic, ale by do tego
dojrzeć trzeba wpierw pokonać strach przed swoim S(T)wórcą w akcie -
potencjalnie stwórczym - z drugą połową S(T)wórcy. To wymaga
długotrwałego przygotowania do takiego aktu w atmosferze wolności,
równości i braterstwa; możliwe to jest tylko w rodzinie, w której panują
zaufanie i szacunek, dwa nieodłączne i niezbywalne atrybuty MIŁOŚCI.

LeoTar Gnostyk

107. Data: 2017-07-10 20:05:10

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2017 o 19:58, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkin
> <addbook:add?action=add?vcard=begin%3Avcard%0D%0Afn%
3Bquoted-printable%3AW%3DC5%3D82adys%3DC5%3D82aw%20T
arnawski%0D%0An%3Bquoted-printable%3Bquoted-printabl
e%3ATarnawski%3BW%3DC5%3D82adys%3DC5%3D82aw%0D%0Aorg
%3ASunrise%20Services%3BR%26D%2C%20analyst%2Ftherapi
st%0D%0Aadr%3Bquoted-printable%3Bquoted-printable%3A
%3B%3BOstrowina%2021%3BOle%3DC5%3D9Bnica%3BLower%20S
ilesia%3B56-00%3BPoland%0D%0Aemail%3Binternet%3Aleot
ar%40leotar.net%0D%0Atitle%3AFounder%2FOwner%0D%0Ate
l%3Bwork%3A%2B48797692475%0D%0Atel%3Bhome%3A%2B48661
294908%0D%0Atel%3Bcell%3A%2B48728919244%0D%0Aurl%3Aw
ww.leotar.net%0D%0Aversion%3A2.1%0D%0Aend%3Avcard%0D
%0A%0D%0A>

> Władysław Tarnawski <www.leotar.net> <l...@l...net
> <mailto:leotar@leotar.net>>
> Founder/Owner
> R&D, analyst/therapist
> Sunrise Services

Życie Leotara w jednym obrazku:
https://pbs.twimg.com/media/DCxjsAEVYAAYrfB.jpg

108. Data: 2017-07-10 21:16:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 19:58, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Człowiek nieświadomy czyli taki, któremu będzie się nadal zakazywać
> poznania jego S(T)wórcy zdegeneruje się do swojego przodka i wróci na

Niewątpliwie wymyślenie genialnej i skutecznej metody na ocalenie
społeczeństwa wymaga, żeby taką metodę wymyślił geniusz. Świadomy
geniusz. (Bo skoro nie geniusz, to może jednak ta metoda nie jest genialna?)

Ale warunkiem bycia świadomym czyli bycia geniuszem (jak sam piszesz)
jest bzykanie własnej matki/ojca w obecności matki/ojca. Bez takiego
bzykania geniusza, świadomego geniusza nie będzie...

Więc skoro tego nie doświadczyłeś (nie doświadczyłeś prawda?) czyli nie
przeszedłeś tej twojej pedofilskiej inicjacji w dzieciństwie, to nie
możesz być człowiekiem świadomym, czyli geniuszem.

A skoro tak, ty jako człowiek nieświadomy, czyli taki, któremu zakazano
poznania stwórcy, zdegenerowałeś się do swojego przodka i wróciłeś na
drzewo.

Więc logiczne jest, że pomysły człowieka nieświadomego, człowieka
któremu zakazano poznania stwórcy, czyli twoje pomysły, nie mogą być
pomysłami doskonałymi. Ba! Są z definicji błędne, bo wymyśliłeś je jako
człowiek nieświadomy, zdegenerowany do swojego przodka.

Czy się mylę? Jesteś człowiekiem świadomym, który poznał swojego stwórcę?
To by sporo wyjaśniło...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

109. Data: 2017-07-10 21:50:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> [...]
> jako człowiek nieświadomy, zdegenerowany do swojego przodka.
>
> Czy się mylę? Jesteś człowiekiem świadomym, który poznał swojego

Być może Piotrze... Ale dla zabezpieczenia mnie zakazano mi wspominania
tego do czasu dopóki nie nastaną sprzyjające warunki do ujawnienia
Prawdy o korzeniu Drzewa Wiedzy i Życia. A moja córka mi tę pamięć
przywróciła...

LeoTar Gnostyk

110. Data: 2017-07-11 07:46:51

Temat: Re: Adam. leoś bełkocze.
Od: "FranekStan" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Człowiek Świadomy,

> Człowieczeństwo to intymność pozbawiona wszelkich granic,
>
> LeoTar Gnostyk

Uciekłeś w bełkot.
Bzdury wypisujesz o człowieczeństwie. Najpierw sprawdź w słowniku
co znaczy słowo człowieczeństwo.
Twoja doskonałość oparta na twoim modelu edukacji seksualnej
legła w gruzach.

Interpretacja popkultury
Nie zapomnimy! (pamięci ofiar neofaszystowskiej przemocy w Polsce)
Czy jest większa hańba?
Zezowate szczęście
Wiara najbliższa