Angelina bez.

41. Data: 2013-05-15 14:38:43

Temat: Re: Angelina bez.
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 13:51, outside pisze:
> W Polsce aż 15 proc. ludzi rezygnuje z leczenia, gdy dowiaduje się,
> że ma nowotwór, dlatego im więcej mówi się o tych walkach wygranych,
> również na starcie, tym lepiej. Może dzięki takim akcjom mniej osób
> będzie się poddawać. Walczyć - to przy tej chorobie bardzo ważne.

No tak, ale leczyć to co innego niż profilaktyczne wycinanie sobie
kawałków ciała bo w nim może powstać nowotwór.

42. Data: 2013-05-15 14:39:51

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 13:04, Ghost pisze:

> ...ci ktorym sie chce brac los we wlasne rece. Coz byscie tedy uczynili?

Tak naprawdę to ani twój los, ani twoje ręce. To tylko własność umowna.
Nie wiem jak to jest u ciebie, ale większości ludzi ręce czy losy to nie
dzieło kowala na prywatne zlecenie.

> Zapomnij, nie do ciebie to mowila.
>
> Jak to kuzwa jest, ze to zawsze te same psiackie typy maja za zle, cos
> co normalnemu czlowiekowi nie skojazy sie z niczym negatywnym?
>
> Jak to jest, ze tak precyzyjnie sie dobieracie? Nawet byly minister
> zdrowia odezwal sie tym samym plugawym jezykiem co i wy, nieudaczniki
> i matoly.

W moim przypadku nick do czegoś zobowiązuje. Nie mogę milczeć gdy źle
się dzieje, tj. np. gdy horda atakuje słabszych, gdy hochsztapler
przedstawia innym sposób na życie itd.

43. Data: 2013-05-15 14:40:32

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 13:21, k...@g...pl pisze:

> zgadza sie i dla tego iksa jest dosc powszechnie nietolerowana. ciagle o cos
zabiega, nawoluje, zwalcza i pietnuje. a do nieba zabrac chce i tych, ktorzy to
"niebo" maj w niepowazaniu. co do jej "poziomu" nie bede sie wypowiadal bo nie wiem
zbyt wiele o niej, ponad to ze jest dosc sprytna i ma dobra umiejetosc poslugiwania
sie wikipedia. zawsze cos tam wyszuka i bryluje na forum!

Dla mnie to akurat jest dość zrozumiałe - Ikselkę od sporej części grupy
dzieli przepaść intelektualna. A więc gdy Ona pisze coś w swoim
normalnym, używanym na co dzień stylu, to ci uważają że się wymądrza.
Masz jakąś receptę dla Ikselki na to, tak żeby i ta część grupy Ją
zaakceptowała? A może " Andżelina ma, np. amputacja paru zawojów w
płacie skroniowym?

44. Data: 2013-05-15 14:42:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Tak naprawdę to ani twój los, ani twoje ręce.

Tak sie tlumaczy kazdy zalosny nieudacznik.

Buahahahahahaahahaha...

45. Data: 2013-05-15 14:46:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale leczyć to co innego niż profilaktyczne wycinanie sobie
> kawałków ciała bo w nim może powstać nowotwór.

Nie nowotwor a rak, matolku, i przy statystycznych szansach powyzej 80% oraz
braku alternatywy na zapobiezenie, to jest jedyne wyjscie... nie no zaczynam
glupiec, do kogo ja to pisze, przeciez ty nie masz szans tego zrozumiec, za
duzo trudnych slow - procenty, staystyka, alternatywa...

46. Data: 2013-05-15 14:48:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podtrzymuje, to co powiedziała jest nadzwyczaj głupie i szkodliwe
> społecznie. Niektórzy ludzie naprawdę mogą się zacząć okaleczać ze strachu
> przed potencjalnym rakiem.

Dobrze, ze twoich slow i tak nikt nigdy nie bedzie bral na serio.
Nieudaczniku.

47. Data: 2013-05-15 14:51:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ikselkę od sporej części grupy dzieli przepaść intelektualna.

To jest oczywiste, majac taka pamiec wody w zanadrzu, nikomu nie trza sie
klaniac.

48. Data: 2013-05-15 14:51:38

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 14:26, Ghost pisze:

> no ja nadaje z hanysowa
ja to wiem. pytam czy my sie znamy z...paprocanów np ? :)
--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

49. Data: 2013-05-15 14:56:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> ja to wiem. pytam czy my sie znamy z...paprocanów np ? :)

Paprocany, paprocany... cos mie sie o uszy...Aaaa! Piramida!

Ale jak tam mieszkasz, to siem nie znamy :-( znam tylko chyba jednego
kolesia stamtad. Ale on wierszy nie pisze - terminator jako i ja.

50. Data: 2013-05-15 15:09:48

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 14:56, Ghost pisze:

> Paprocany, paprocany... cos mie sie o uszy...Aaaa! Piramida!
>
> Ale jak tam mieszkasz, to siem nie znamy :-( znam tylko chyba jednego
> kolesia stamtad. Ale on wierszy nie pisze - terminator jako i ja.

bu, już żech myślała :( żeś z łosiedla piramid'U

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.