Automat do chleba

11. Data: 2007-08-16 09:17:25

Temat: Re: Automat do chleba
Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Aug 2007 01:23:59 +0200 I had a dream that Fishman <a...@m...pl> wrote:
>rozpoczęciem mieszania nie zetknęły się z wodą. Drożdże zdecydowanie
>polecam suche (piekarskie instant, "w proszku"), dają bardzo powtarzalne
>wyniki pieczenia i są mniej czułe na początkową temperaturę składników.

Ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia - na suchych drożdżach nie umiem piec,
na świeżych mam zawsze świetny chlebek.

--
Grzegorz Janoszka

12. Data: 2007-08-16 09:17:44

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Mam taką Alaskę. Działa :)

--
Grzegorz Janoszka

13. Data: 2007-08-16 09:29:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popławski <j...@i...pl> wrote:

> Mam taką Alaskę. Działa :)

Wszystkie (prawie) są produkowane w Chinach - parametry podobne, wystoójem
się różnią i wymiarami foremek. Dla rodziny potrzebny automat z dwoma
mieszadłami.

Czy blenderem się da? ;-)
kawa po staropolsku
NAPOJE EKO