Badanie wydzieliny z cewki moczowej i chlamydia.

1. Data: 2004-05-04 19:09:21

Temat: Badanie wydzieliny z cewki moczowej i chlamydia.
Od: "michal" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry. Mam skierowanie na badanie bakteriologiczne wydzieliny z cewki
moczowej (+lekowrażliwość). Ostatnio brałem antybiotyk Duracef i Nystatyne.
Ile czasu musi minąć ,abym mógł sobie zrobić to badanie? (czy 7 dni od
zakończenia kuracji wystarczy?)
Interesuje mnie również test na chlamydia. Czym się on różni od zwykłego
badania wydzieliny z cewki moczowej oraz czy jeśli zrobię test na chlamydia
to tak jakbym zrobił zwykłe badanie wydzieliny z cewki moczowej + chlamydia
, czy może badanie to jest tylko na chlamydia i żadnych więcej informacji ze
sobą nie niesie?
Z góry dziękuje i pozdrawiam.